یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است

«غفور قاسم پور» شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران کرج  با اشاره به اینکه کرج محور مواصلاتی بیش از ۱۴ استان کشور است، افزود: این محور گردشگری پس از ۲ سال محدودیت سفر، در نوروز ۱۴۰۱ مهیای حضور گردشگران از سراسر کشور است.
 
وی اظهار داشت: طبق اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا،  در نوروز ۱۴۰۱ محدودیت های سفر برداشته شده است و مردم عزیز می توانند از طریق خودروها شخصی خود به سفر بروند، کرج مرکز استان البرز نیز که محور عبور از ۱۴ استان مواصلاتی در کشور است از مدت ها قبل مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی شده است.
فرماندار کرج با اشاره به اینکه بخشی از مسیر تردد گردشگران در آزاد راه تهران – شمال و محور گردشگری کرج – چالوس می گذرد، اهمیت ترددها در این ایام متذکر شد و اضافه کرد: ملاک کنترل مسافران نوروزی که با خودروی شخصی به سفر می‌روند، از  پلاک خودروها است و افراد باید در سامانه ایران من دوزهای واکسن خود را تزریق کرده باشند تا با حفظ سلامت به سفر بروند.
 وی بیان داشت: ظرفیت های گردشگری کرج بالا است و جای جای آن می تواند بستر حضور گردشگران و مسافران نوروزی باشد.
فرماندار کرج افزود: مسوولان این شهرستان نیز در ایام نوروز تعطیل نیستند و به سفر نخواهند رفت و با حضور در مرکز استان آماده خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران و مسافران نوروزی خواهند بود. 
 قاسم پور گفت: همچنین بررسی وضعیت کارگاه های قنادی، درج قیمت، استفاده از جعبه های غیر استاندارد، گرانفروشی، استفاده از مواد اولیه غیرسالم ، عدم رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از جمله مواردی است که در بازدیدها مورد نظارت قرار می گیرد.
معاون استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به حضور گردشگران از سراسر ایران در مرکز استان البرز، پمپ بنزین های کرج با نهایت ظرفیت خود آماده ارایه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی شده اند. 
وی اظهار داشت: نظارت و کنترل بر جایگاه‌ها برای توزیع و عرضه مطلوب سوخت از پانزدهم اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی شدت بیشتری می‌گیرد.
قاسم پور همچنین درباره عرضه سوخت در ایام نوروز  بیان داشت: در ایام نوروز به دلیل ازدیاد سفرهای مردم در کلانشهر کرج و مرکزاستان، باید به طور مطلوب و پایدار سوخت‌رسانی صورت بگیرد و به طور روزانه تا پایان تعطیلات از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید می شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …