سه شنبه , 29 اسفند 1402

فرصت فروش تکنولوژی صنایع غذایی البرز به سنگال ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سالیو نیانگ دینگ بعد از ظهر شنبه به دنبال سفر یک هیأت تجاری از سنگال به البرز به همراه رئیس و مسئولان اتاق بازرگانی البرز در بازدید از توانمندی‌های صنعتی و پژوهشی مشتمل بر تولیدات بتنی و مواد شیمیایی ساختمانی مانند رنگ و رزین در مهرشهر و شهرک صنعتی سیمین دشت و دستاوردهای پلمیری و پتروشیمی یک پژوهشگاه در اتوبان تهران- کرج اظهار کرد: با مشاهده ظرفیت‌های صنعتی البرز در این بازدید باورمان در مورد توانمندی این استان به یقین تبدیل شد.

وی ادامه داد: در کنار آشنایی نزدیک با پتانسیل‌های صنعتی البرز یک نتیجه خوب این دیدار فرصت‌های تجاری ایجاد شده برای فعالان افتصادی ایران با سنگال در زمینه‌هایی مانند فروش تکنولوژی به این کشور در بخش‌هایی از جمله ساختمان سازی، صنایع غذایی و یا صنایع دستی است.

سفیر سنگال در ایران با اشاره به اهمیت شکل گیری همکاری دو جانبه پویا میان ایران و سنگال افزود: دولت‌های ایران و سنگال آمادگی لازم برای حمایت از تجار و فعالان اقتصادی خود را دارند، چون زمینه همکاری میان تجار و سرمایه‌گذاران دو کشور برقرار است.

وی با بیان اینکه بازدید این هیأت تجاری سنگال به البرز نخستین قدم به منظور تعامل بیشتر میان طرفین است، گفت: هدف این است که آشنایی وسیع میان ایران و سنگال شکل گیرد تا با انجام سفرهایی میان طرفین، ظرفیت‌های تجاری موجود را از نزدیک ببینند.

نیانگ دینگ با اشاره به اینکه مراودات تجاری میان ایران و سنگال هیچگاه قطع نشده بود، گفت: این روابط در گذشته میان تجار دو کشور به صورت دو یا سه نفری برقرار بود اما اکنون هیأت تجاری با تعداد نفرات بیشتر و به صورت هدفمند به ایران سفر کردند.

وی در مورد شرایط تحریمی که بر مراودات اقتصادی ایران اثرگذار بوده است، گفت: امید است که این تحریم‌ها برداشته شود تا از نظر منافع اقتصادی، کشور ایران بتواند میان کشورهای مختلف گزینه‌های بیشتری برای تقسیم روابط تجاری داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …