جمعه , 14 اردیبهشت 1403

دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش ایرنا، “فرهاد زیویار” عصر شنبه در جلسه ستاد دهه فجر لرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای بود که به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.
وی ۲۲ بهمن را نقطه عطفی دانست که پاشنه تاریخ این مرز و بوم را تغییر دارد و گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی بود که با رهبری امام راحل به پیروزی رسید کمااینکه بنیانگذار انقلاب عنصری از باطن خود مردم بود و به مقامی رسیده بود که جایگاه نائب امام معصوم را پیدا کرده بود.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مستقل از روز و شمشیر و تفنگ بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقدر اهمیت دارد که کتابهایی که راجع به انقلاب خارج از کشور به نگارش درآمده کمتر از کتاب‌های داخلی نیست.
زیویار با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ظرفیتی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم و بدانیم کجا بوده و الان کجا هستیم، اضافه کرد: برنامه های دهه فجر برنامه های مقطعی نیست، بلکه فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
 وی دهه فجر را فرصتی برای تبیین نقاط قوت و برنامه ریزی برای برطرف شدن نقاط ضعف دانست و گفت: انقلاب ما در دنیا منحصر به فرد است که و هیچ کشور خارجی پشت آن نبود کمااینکه انقلاب‌ها معمولا با دخالت یک یا چند کشور خارجی صورت می‌گیرد.

زیویار گفت: برنامه‌های دهه فجر باید متفاوت با سالهای قبل باشد و دستگاه‌ها موظف به همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …