یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

بهره برداری از ۲۹۹ طرح در دهه فجر

۲۹۹ طرح در بخش‌های دولتی و خصوصی البرز در دهه مبارک فجر امسال بهره برداری می‌شود و حدود ۲ هزار اشتغال همزمان با بهره برداری از طرح‌های دهه فجر البرز ایجاد می‌شود.

بهره برداری از ۲۹۹ طرح در دهه فجربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در حاشیه جلسه ویژه هماهنگی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر، با اشاره به اینکه کمیته‌های مربوطه فعال شدند، گفت: سال گذشته۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومان طرح و پروژه در استان به بهره‌برداری رسید و امسال با رشد ۴ برابری ۲۹۹ طرح دولتی و خصوصی با اعتباری بیش از ۹ هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان و اشتغال برای حدود ۲ هزار نفر بمناسبت دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

۲۴۸ طرح دولتی با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان و ۵۱ طرح بخش خصوصی با اعتبار بیش از ۹ هزار میلیارد تومان در البرز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
مجتبی عبداللهی افزود: بر این اساس در مجموع بخش دولتی شهرستان‌های کرج ۶۲ طرح، ساوجبلاغ ۵۰ طرح، نظرآباد ۳۴ طرح، فردیس ۱۹ طرح، اشتهارد ۹ طرح و چهارباغ ۲۴ طرح و طالقان ۵۰ طرح قابل افتتاح خواهند داشت.
استاندار البرز گفت: همچنین در بخش خصوصی نیز شهرستان‌های کرج ۵ طرح با اشتغال برای ۱۳۷ نفر ، ساوجبلاغ ۱۳ طرح با اشتغال برای هزار و ۲۱۰ نفر، نظرآباد ۱۱ طرح با اشتغال برای ۱۸۷ نفر، فردیس ۶ طرح با اشتغال برای ۱۹۵ نفر، اشتهارد ۱۲ طرح با اشتغال برای ۱۵۷ نفر، چهارباغ ۴ طرح با اشتغال برای ۷۷ نفر در دستور افتتاح دارند.
وی افزود: اعتبار طرح‌های سال ۹۹ حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و امسال رشدی بالغ بر ۴۰۰ درصد را داشته و به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان رسیده است.
عبداللهی گفت: در این ایام دیدار و گفتگو چهره به چهره با مردم و حضور در منزل خانواده شهدا و ایثارگران نیز در دستور کار است.
او افزود: همچنین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به شیوع سویه جدید کرونا، برای برگزاری مراسم مردمی ۲۲ بهمن ماه امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …