چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

کالا و میوه شب عید شهرستان چهارباغ تامین شده است

«قدرت اله شمیرانی»  روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تأکید کرد: اقلام اساسی اعم از برنج ، روغن ، قند ، گوشت ، مرغ ، تخم مرغ و میوه شب عید در تمام فروشگاه های شهرستان چهارباغ عرضه می شود و هیچ گونه مشکلی در این بخش نداریم.

وی گفت: در این راستا برنامه بازدیدهای میدانی برای رصد وضعیت و نحوه توزیع و عرضه میوه و دیگر کالاهای اساسی در حال اجرا است تا معدود متخلفین که در میان کسبه مؤمن و متعهد چهار باغ نفوذ کرده اند، نتوانند در بازار مصرف و معیشت مردم اخلال ایجاد کنند.

شهروندان برای شناسایی محتکران فرمانداری را یاری دهند

فرماندار چهارباغ به ساکنان این شهرستان توصیه کرد در صورت آگاهی از وجود انبارهای مشکوک احتکار کالا ،  بلافاصله مراتب را به فرمانداری اعلام کنند تا با شناسایی این مکان ها، عوامل سودجو و فرصت طلب برای طی مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.

 شمیرانی همچنین ضمن تشکر از کسبه چهار باغ که همواره انصاف و مروت را پیشه کرده اند و به کسب روزی حلال اکتفا می کنند، از آنان درخواست کرد افرادی را که  با گرانفروشی و احتکار قصد دارند مردم را نسبت به اصناف بدبین کنند به مسوولان نظارت و بازرسی این شهرستان معرفی کنند.

وی تصریح کرد: از تمامی ظرفیت های قانونی برای ارایه خدمات به مردم چهارباغ در بازار مصرف نوروز  استفاده خواهد شد ، چراکه قابل قبول نیست در بازار شاهد کسری میوه شب عید و دیگر مایحتاج مردم باشیم.

فرماندار چهار باغ با تاکید بر حفظ کرامت و شان و منزلت مردم گفت: ما مسوولان زمانی در مسیر خدمت به جامعه احساس رضایت خواهیم داشت که با هم افزایی، تعامل ، تلاش جمعی ،  رفاه و آسایش را در جامعه حاکم کنیم تا اقشار مردم طعم شیرین خدمت را احساس کنند.

شمیرانی در ادامه‌ این  گفت و گو با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه ریزی ها را به سمتی هدایت کرده ایم تا در تنظیم بازار و تامین اقلام اساسی در ایام “عید نوروز تا عید فطر” ارایه خدمات  ویژه در بازار عرضه کالا به نحو مطلوب انجام پذیرد.

وی با اشاره به سیاست کشور در مدیریت هوشمند کرونا افزود: در سال جدید پیش رو،  نوروزی متفاوتی نسبت به دو سال گذشته را تجربه خواهیم کرد، لذا  بحث‌ تنظیم و تشدید نظارت بر بازار از اهمیت بسیار مهم و ویژه ای برخوردار است.

فرماندار چهار باغ گفت: برنامه های همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به نحوی تنظیم شده است تا ساکنان مناطق شهری و روستایی این شهرستان بدون دغدغه و نگرانی بتوانند کالاهای مورد نیازشان را  با نرخ های مصوب تهیه کنند.

شمیرانی از دستگاه های متولی تامین کالاهای اساسی خواست با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، از هم اکنون‌ نسبت به رفع کمبودهای احتمالی کالاهای پرمصرف در این ایام اقدامات‌ لازم را به عمل آورند.

وی همچنین ضمن تشکر از بازرسان اصناف، مدیران  سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت،معدن و تجارت چهار باغ  که‌ همواره برای تامین نیازهای مردم چهارباغ حضوری فعال داشته اند تصریح کرد: “تامین سلامت” و “معیشت” مردم دو مولفه مهمی است که باید در اولویت نخست مسوولان قرار گیرد.

شهرستان  چهارباغ  در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …