جمعه , 31 فروردین 1403

 باند اخلال در بازار ارز کشور در البرز متلاشی شد 

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک شبکه هرمی در سطح شهرستان های کرج و فردیس که باعث خروج گسترده ارز از کشور می شدند، مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی افزود:  یکی از سرشاخه های اصلی یک شرکت هرمی با ایجاد یک شبکه مویرگی و تبلیغات گسترده در بین شهروندان، آن ها را به خرید ارز و سرمایه گذاری  در یک شرکت مجازی خارجی تشویق می کرد.
 محمدیان خاطرنشان کرد : ماموران با به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، با توجه به اینکه  متهم اصلی پرونده از کشور خارج شده بود، با شیوه های خاص پلیسی او را به کشور هدایت و در چند عملیات غافلگیرانه ۶ نفر از عناصر اصلی تبلیغ خارج کردن ارز از کشور را دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات آن ها را به مراجع قضائی تحویل دادند.
وی  ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۱۲۰ نفر از مردم که در دام این افراد گرفتار شده و مبلغی بالغ بر ۱۲۰ هزار دلار را از کشور خارج کرده اند شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان و محدودیت های ایجاد شده در کشور برای تامین ارز، خاطرنشان کرد: دشمنان کشور از هر طریقی برای ضربه به نظام ما دریغ نمی کنند، اما نیروهای امنیتی انتظامی کشور با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی توطئه های آن ها را نقش بر آب می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …