جمعه , 10 فروردین 1403

سوادآموزی یک مسئولیت اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین بازگیر صبح یکشنبه در کارگاه توانمندسازی کارکنان شاغل در حوزه سوادآموزی البرز که در سالن کنفرانس امام علی (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: سواد آموزی یک مسئولیت اجتماعی است که باید به عنوان یک ضرورت در جامعه مورد اهمیت قرار گیرد.

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی افزود: سوادآموزی بیش از اینکه یک فعالیت آموزشی باشد یک فرآیند اجتماعی و تأثیرگذار در جامعه است.

وی بیان داشت: در سوادآموزی نمی‌توانیم منتظر متوقف شدن طوفان باشیم بلکه باید کار کردن در باران را بیاموزیم.

وی تصریح کرد: همه باهم برای رشد و تعالی سازمان تلاش کنیم و این روند و همدلی و همگرایی و هم‌نوردی را در نظر داشته باشیم تا به یک نتیجه مطلوب برسیم.

بازگیر یادآور شد: در فرآیند کاری کمیت مهم است اما کیفیت در انجام کارها دارای اهمیت بیشتری است.

وی ادامه داد: باید بتوانیم فرهنگ وابسته را به فرهنگ مستقل تبدیل کنیم زیرا برای ماندگاری انقلاب فرهنگ مستقل نیاز داریم و به گونه‌ای که می‌توان از سواد آموزی به عنوان امری لازم حتی برای ماندن انقلاب است.

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی سپس به توضیح در مورد تعریف سواد، دوره‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های مکمل، به تبیین شیوه نامه جدید ثبت نام و ضرورت تشکیل کلاس‌های تلفیقی به وسیله آموزش دهندگان فعال پرداخت.

در ادامه کارکنان حوزه سوادآموزی استان با طرح سوالاتی به بررسی ثبت نام و شیوه نامه ارسالی پرداختند که با تعامل و تبادل نظر و پاسخ به آن ابهامات برطرف شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …