شنبه , 15 اردیبهشت 1403

فرهنگیان البرز در انتخابات به وظیفه انقلابی و ملی خود عمل می کنند

مجتبی آمرکاشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه‌های جمهوریت و اسلامیت بنا شده و ملت بزرگ ایران در مقاطع مختلف از ارکان این نظام پاسداری کرده‌اند، افزود: انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین انتخابات جمهوری اسلامی ایران است که باید هوشمندانه عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید نگاه ویژه به منویات رهبرمعظم انقلاب در راستای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان از دیرباز جزو اقشاری اند که از حامیان واقعی انقلاب اسلامی بوده  و در همه رویدادها  و صحنه های مختلف سیاسی و علمی حضور پررنگ و موثری دارند، اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودندT معلمان باید به گونه ای عمل کننند که ریزش ها در برابر تهاجم بیگانگان نزدیک به صفر و رویش ها در حد اعلی باشد.

وی بیان داشت: حضورآگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد یک اصل است تا فرد اصلح‌ برای ریاست جمهوری و افراد برای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزیده شوند.

آمرکاشی ادامه داد: شرکت آگاهانه و مسوولانه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی است و مردم با حضور پرشور در این رویداد موجب سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند.

وی با بیان اینکه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر رأی مردم استوار بوده است و تمامی اقشار در تصمیم گیری های سیاسی شرکت داشته اند، یادآورشد: امروز انتخابات ریاست جمهوری در مهمترین و حساسترین برهه قرار دارد.

وی عنوان کرد: شرکت دراین عرصه، موجب اقتدار نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان می شود لذا در روز ۲۸ خرداد همه ما باید در پای صندوق های رأی حاضر شویم تا بار دیگر پایبندی خود را به میهن اسلامی ثابت کنیم.

مسوول بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: بدون تردید حضور گسترده مردم بیدار و آگاه در انتخابات پیش رو دستاوردهای عظیمی همچون شکست و مأیوس شدن بدخواهان و دشمنان مردم و نظام اسلامی، تقویت اتحاد و امنیت ملی، افزایش خودباوری و قدرت در عرصه‌های بین‌المللی، تشکیل دولتی قوی و کارآمد و در نهایت روزهایی درخشان برای ایران اسلامی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور و نشانه عزم ملی و پشتیبانی مردمی نظام است که فرهنگیان البرز از همه واجدین شرایط رأی دعوت می کنند در این همایش ملی شرکت کنند.

آمرکاشی تاکید کرد: اگر می خواهیم مشکلات داخلی و بین المللی و دیپلماسی حل شود باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم و بخاطر ایران اسلامی و تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضوری فعال و با بصیرت داشته باشیم.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …