یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

هنرمندان صنایع دستی فردیس آثار خود را به نمایش گذاشتند

سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردیس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه هنرمندان آثار خود را در زمینه قلم زنی،تراش روی شیشه، سفال و سرامیک، گلیم بافی و چرم دوزی در دید عموم  قرار داده اند.

احد گرشاسبی افزود: همه باید برای حفظ هویت تاریخی و صنایع دستی استان البرز تلاش کنیم که یکی از این راهکارها برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و معرفی توانمندی و ظرفیت هنرمندان است تا نسل جوان با پیشینه تاریخی منطقه آشنا شوند.

وی اظهار داشت: صنایع دستی از هنرهای ماندگار و اصیل است که می تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال  برای بانوان این شهرستان باشد. 

گرشاسبی گفت: شهرستان فردیس دارای ظرفیت فراوانی در حوزه صنایع دستی است که می توانیم در جهت شکوفایی استعدادهای نهفته و معرفی صنایع دستی این شهرستان را محقق کنیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردیس گفت: با توجه به وجود مشکلات جامعه هنرمندان از مسوولان شهرستان فردیس انتظار می رود که برای حضور هنرمندان صنایع دستی در بازارچه دائمی مشکین دشت فعالیت ادامه داشته باشد.

گرشاسبی افزود: اختصاص دادن مکانی ثابت  برای هنرمندان صنایع دستی باعث می شودت که آنان با خیال آسوده به فعالیت خود بپردازند.

این نمایشگاه با همکاری اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان فردیس ،شورای تشکل های جوانان و مجتمع تولید صنایع دستی (متصا) تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر فعال است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …