شنبه , 8 اردیبهشت 1403

شناسایی چهار بیمار مبتلا به سویه اُمیکرون در فردیس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس، از شناسایی چهار مورد بیمار مبتلا به سویه اُمیکرون در این شهرستان خبر داد.

شناسایی چهار بیمار مبتلا به سویه اُمیکرون در فردیسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علیرضا صیاد گفت: متاسفانه چهار نفر از شهروندان فردیس به ویروس اُمیکرون مبتلا شدند و این در حالی است که در آمار کلی برای استان البرز ۶ مبتلا به ثبت رسیده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس با بیان اینکه این خبر نشان دهنده این است که دستگاه‌های مربوطه و متولی باید با دقت بیشتری وظایف خود را عملی کنند افزود: هلال احمر، شهرداری، علوم پزشکی و شبکه بهداشت باید در راستای فرهنگسازی عدم عادی سازی کرونا اقدام کنند.

صیاد اضافه کرد: عادی انگاری مردم ما را بیشتر دچار آسیب می‌کند، این مواردی است که باید به صورت جدی‌تری در دستورکار ادارات قرار گیرد و در این خصوص تذکرات لازم نیز داده شده است.

معاون فرماندار فردیس با اشاره به لزوم ممنوعیت تجمعات در منطقه، افزود: فعالیت ورزشی، فرهنگی و موارد مشابه در شهرستان باید با محدودیت بیشتری برگزار شود.

او از برگزاری جلسه فوق‌العاده در فرمانداری فردیس خبر داد و گفت: در ابن جلسه مباحث مختلف جاری شهرستان در ابعاد متفاوت مورد رصد و بررسی قرار گرفت که ازجمله آن لغو برگزاری کنسرت‌ها در شهرستان در روز‌های آتی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس اضافه کرد: یک نظر اجمالی و کلی وجود دارد که هیچ‌گونه مخالفتی با اصل برگزاری با کنسرت در شهرستان وجود ندارد، اما با توجه به شرایط موجود در شهرستان تاکید ما رعایت مقررات در چهارچوب قانون است، همچنین دستگاه‌های نظارتی باید به صورت جدی‌تر در راستای رعایت اصول بهداشتی اقدام کنند.

معاون فرماندار فردیس با بیان اینکه اقدامات قرنطینه‌ای و غربالگری برای این بیماران و اطرافیان آن‌ها انجام شده است، افزود: تقاضای ما از مردم علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات، تزریق دُز سوم واکسن کرونا در اسرع وقت است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …