شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ذره بین نظارت بر بازار در ماه رمضان

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار در استان برای ایام ماه مبارک رمضان تأمین شده است.

ذره بین نظارت بر بازار در ماه رمضانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، روشن نژاد گفت: البرز روزانه به ۱۰۰ تا ۱۲۰ تن گوشت گرم مرغ نیاز دارد که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد این نیاز توسط تولیدکنندگان داخلی استان تامین می‌شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز افزود: در زمان حاضر قیمت گوشت گرم مرغ در بازار دولتی استان البرز ۳۱ هزار تومان است که با فروش بالاتر از این قیمت برخورد قانونی می‌شود.

روشن نژاد، گفت: به منظور تعادل بخشی به بازار و حفظ ثبات قیمت‌ها در سطح البرز، کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار کالا‌های اساسی تنظیم بازار در این استان برای ایام ماه مبارک رمضان تامین شده است.

او افزود: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان و با پیگیری‌های انجام شده در قرارگاه امنیت غذایی و با برنامه ریزی‌های اجرایی لازم در استان، این اقلام در واحد‌های صنفی توزیع خواهد شد.

برای ماه رمضان بالغ بر ۹ هزار و ۳۰۰ تن کالا‌های اساسی شامل روغن، برنج، شکر، تخم مرغ، خرما، گوشت منجمد مرغ و گوساله مخلوط منجمدو میوه تامین و ذخیره سازی شده است.

همچنین گوشت گرم مرغ و گوسفندی نیز بر حسب نیاز بازار به صورت روزانه وارد استان و بازار مصرف می‌شود به طوریکه پیش بینی می‌شود روزانه بیش از ۵۰ تن گوشت گرم مرغ وارد بازار شود.

او گفت: در ماه مبارک رمضان ۲ هزار و ۲۰۰ تن انواع برنج وارداتی شامل برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد.

روشن نژاد افزود: همچنین یک هزار و ۲۰۰ تن شکر سفید با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان، ۳۴۰ تن سیب زرد و قرمز با قیمت مصوب، ۱۰ تن خرما با قیمت مصوب، ۲ هزار و ۴۴۰ تن روغن جامد و نیمه جامد خانوار و صنف با قیمت مصوب و ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گوشت گرم مرغ نیز با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان به میزان روزانه بیش از ۵۰ تن، گوشت گوساله مخلوط منحمد به میزان ۳۰۰ تن با قیمت هر کیلوگرم ۱۱۰ هزار تومان و گوشت قرمز گوسفندی گرم با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۶ هزار تومان بر حسب نیاز بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …