یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

محصولات دانش‌بنیان استان البرز باید در بخش صنعت تجاری‌سازی شود

جهانگیر شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در استان البرز اظهار داشت: 308 شرکت دانش‌بنیان در استان البرز در حال حاضر فعالیت می‌کنند.

وی افزود: استان البرز رتبه چهارم کشور در شرکت‌های دانش‌بنیان را به خود اختصاص داده و  بعد از تهران، اصفهان و خراسان رضوی، البرز در رتبه چهارم قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه فعالیت این تعداد شرکت دانش‌بنیان نشان از  تلاش‌های بی‌وقفه در این حوزه دارد بیان کرد: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در استان البرز باید دو برابر شود و این ظرفیت در استان وجود دارد.

شاهمرادی با بیان اینکه محصولات دانش‌بنیان تولید شده در پارک‌های علم و فناوری باید به سوی بخش صنعت و تجاری‌سازی و تولید انبوه هدایت شود عنوان کرد: حمایت‌های لازم از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان البرز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  برنامه‌های  حوزه اقتصادی در استان البرز برای سال جاری نوشته شده و بر اساس برنامه حرکت می‌کنیم تصریح کرد: برنامه‌های تدوین شده در حوزه اقتصادی در استان البرز دارای برش‌های شهرستانی است و از همه این ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف استفاده می‌شود.

شاهمرادی در مورد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز اظهار داشت:در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لحظه به لحظه تولید را رصد می‌کنیم و با تلاش مدیران اقتصادی رتبه اول در تسهیلات رونق اقتصادی را داریم و تلاش می‌کنیم ضمن حفظ این وضعیت کمک حال بخش صنعت باشیم.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای حمایت از تولید و بخش دانش‌بنیان و اشتغال آفرین مشارکت کنند گفت: حرکت در این بخش نیاز به مشارکت مردم و حمایت دولت دارد و بدون حضور و مشارکت مردم و نخبگان طی این مسیر دشوار است.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …