یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۵۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرج از دست متصرفان خارج شد

اسماعیل صارمی شامگاه سه شنبه به خبرنگاران گفت: جهاد کشاورزی در حراست از اراضی کشاورزی و حفظ قدرت تولید، عزم راسخ دارد و کارشناسان این مجموعه با تلاش های خستگی ناپذیر به زمین خواران اجازه جولان دادن در این شهرستان را نمی دهند.
وی عنوان کرد: مقابله با سودجویان و دلالان زمین نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان و مشارکت شهروندان دلسوز و هوشیار است و به طور قطع  با حمایت و همدلی تمام دستگاه ها در کنار هم و توجه به مطالبات مردم در کنار اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، می‌توانیم در بحث مبارزه با پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز نتایج مطلوبی به دست آوریم.
مدیر جهاد کشاورزی کرج افزود: آزادسازی ۵۵۰ هکتار از اراضی تعاونی تولید ماهدشت، اسماعیل آباد شورقلعه، خیابان جم و خیابان همت محمدشهر و باغ فروهر با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: این عملیات شامل تخریب بیش از ۵۰۹  مورد تغییر کاربری غیر مجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، استخر، محوطه سازی و انباشت مصالح بوده است.
صارمی هشدار داد: جهاد کشاورزی کرج کابوس کسانی است که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند با آنها به شدت برخورد می کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی کرج از مردم این شهرستان درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

شهرستان کرج دارای پنج هزار و ۵۳۰ هکتار اراضی باغی و سه هزار و ۹۶۳ هکتار اراضی  زراعی می باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …