سه شنبه , 28 فروردین 1403

امام جمعه کرج: سند آمایشی سرزمینی البرز بر اساس اطلاعات دقیق تهیه شود

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی روز شنبه در دیدار با  احمد وحیدی وزیر کشور در کرج ، افزود: استان البرز همیشه زیر سایه تهران بوده و نتوانسته زیر ساخت‌های لازم را برای استان شدن دریافت کند و از طرفی از ابتدای تاسیس این استان نیز سهم البرز بعد از تبدیل به استان دریافت نشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برای تهیه سند آمایش سرزمینی باید کار جدی و جهادی انجام شود، تصریح کرد: استان البرز مسایل زیادی دارد که نیاز به رسیدگی دارد و وجود حدود یک میلیون نفر حاشیه نشین این استان یکی از موارد مهم و قابل توجه است.

امام جمعه کرج: سند آمایشی سرزمینی البرز بر اساس اطلاعات دقیق تهیه شود

وی با تاکید بر اینکه مشکلات حاشیه نشینی با برنامه ریزی و پیگیری مرتفع شدنی است، اضافه کرد: استان البرز آورده و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد ولی در برخی از موارد از استان‌های ضعیف کشور هم عقب تر هستیم.

امام جمعه کرج پیشرفت در این استان را با کار جهادی انجام شدنی دانست و گفت: فقط شهرستان فردیس به اندازه نزدیک یک استان جمعیت دارد و این استان نیازمند نگاه ویژه دولت در رفع محرومیت‌ها است.

وزیر کشور در ابتدای حضور خود در استان البرز، در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج حضور یافت و ضمن  ادای احترام به ساحت امامزاده حسن (ع) با آرمان شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کرد.

حضور در شورای اداری استان البرز و برگزاری آیین تودیع و معارفه استاندار البرز از دیگر برنامه های امروز وحیدی در البرز است.

رییس جمهور با صدور حکمی مجتبی عبداللهی را بعنوان استاندار البرز منصوب کرد و  در متن حکم آیت الله رییسی به استاندار البرز وی اظهار امیدواری نمود تا استاندار جدید البرز با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشد.
 

امام جمعه کرج: سند آمایشی سرزمینی البرز بر اساس اطلاعات دقیق تهیه شود

آیت الله رییسی در این حکم تاکید کرد که مجاهدت مستمر برای پیشرفت عادلانه و توسعه زیرساخت‌های استان، صیانت از رونق تولید، استفاده از شیوه های نوین و مکانیزه در بخش کشاورزی خاصه پرورش گل و گیاه با بهره گیری حداکثری از ظرفیت نخبگان و جوانان با انگیزه و انقلابی در حل مسائل استان در تعامل بایسته و مستمر با کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار می باشد.

مجتبی عبداللهی به عنوان هفتمین استاندار البرز در جلسه هیات دولت روز ۱۶ آبان ماه رای اعتماد را برای سکانداری استان البرز گرفت تا با استفاده از ظرفیت های بالقوه این استان در مسیر آبادانی و توسعه کشور پیش رود.

 عبداللهی به عنوان هفتمین استاندار البرز متولد ۱۳۴۵ است و سوابقی همچون مدیرکلی اداره اوقاف استان تهران، شهرداری مناطق ۲۰ و هفت تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …