سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

نماینده مردم ساوجبلاغ: سالانه ۹۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می شود

علی حدادی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: این میزان مهاجرت معضلی به نام حاشیه نشینی را ایجاد کرده است ؛ این در حالی است که زیر ساخت های موجود در استان  البرزبه هیچ عنوان با این میزان نرخ مهاجرت و جمعیت آن همخوانی ندارد.
وی اضافه کرد: این استان در بسیاری از سرانه ها از جمله فرهنگی، ورزشی، پایین بودن اعتبارات و بودجه و پایین بودن میزان اعتبارات برای اجرای پروژه های ملی با مشکلات زیادی دست به گریبان است.
حدادی با بیان اینکه منابع درآمدی این استان در سال ۹۹ و نیمه  نخست امسال  در بخش هایی از جمله مالیات ۱۱۰ درصد محقق شده است، اظهار داشت: همچنین از پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار استان،  سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن محقق شده اما با این وجود شاهد ناهمخوانی بین درآمدهای محقق شده و توزیع اعتبارات در این استان هستیم.
وی ادامه داد: البرز از نظر منابع درآمدی در رده ششم کشور بوده این در حالی است که در توزیع اعتبارات در ردیف استان های آخر  است.
نماینده مردم ساوجبلاغ ، طالقان ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به در اختیار بودن ۳۵۰ پرونده  مالیاتی با درآمد بسیار بالا مرتبط با استان البرز  که در اختیار تهران بود اشاره  کرد و اظهار داشت: از این تعداد ۶۰ پرونده مالیاتی بزرگ همچنان در  اختیار پایتخت و ۵۶ پرونده دیگر نیز در بلاتکلیفی قرار دارند.
حدادی در بخش دیگری از سخنان خود به پایین بودن اختیارات بانک ها برای فعالیت هایی از جمله اعطای تسهیلات به بنگاه های زود بازده اشاره کرد و گفت: انتظار ما این است که در این بخش نگاه ویژه ای به البرز شود.
وی در ادامه به انتظارات مردم از دولت سیزدهم اشاره  کرد و تصریح کرد:  امروز انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که اولویتشان را به معیشت، حفظ ارزش پول ملی، کنترل نقدینگی و امنیت شغلی بدهند که همگی در راستای کارآمدی نظام دینی است.
حدادی با بیان اینکه نگاه به البرز باید تولید محور باشد، گفت: برای رسیدن به این مهم در صورتی که نیاز به اصلاح قوانین باشد مجلس پای کار بوده و هست و آمادگی لازم را در این زمینه داریم.

وزیر کشور امروز شنبه و در ابتدای حضور خود در استان البرز، در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج حضور یافت و ضمن  ادای احترام به ساحت امامزاده حسن (ع) با آرمان شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ: سالانه ۹۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می شود

رییس جمهور با صدور حکمی مجتبی عبداللهی را بعنوان استاندار البرز منصوب کرد و  در متن حکم آیت الله رییسی به استاندار البرز وی اظهار امیدواری کرد تا استاندار جدید البرز با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشد.
آیت الله رییسی در این حکم تاکید کرد که مجاهدت مستمر برای پیشرفت عادلانه و توسعه زیرساخت‌های استان، صیانت از رونق تولید، استفاده از شیوه های نوین و مکانیزه در بخش کشاورزی خاصه پرورش گل و گیاه با بهره گیری حداکثری از ظرفیت نخبگان و جوانان با انگیزه و انقلابی در حل مسائل استان در تعامل بایسته و مستمر با کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار می باشد.

مجتبی عبداللهی به عنوان هفتمین استاندار البرز در جلسه هیات دولت روز ۱۶ آبان ماه رای اعتماد را برای سکانداری استان البرز گرفت تا با استفاده از ظرفیت های بالقوه این استان در مسیر آبادانی و توسعه کشور پیش رود.

 عبداللهی به عنوان هفتمین استاندار البرز متولد ۱۳۴۵ است و سوابقی همچون مدیرکلی اداره اوقاف استان تهران، شهرداری مناطق ۲۰ و هفت تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …