یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

حرکت تربیتی باید در مقوله آموزش اولویت قرار گیرد

به گزارش ایرنا، « محسن زارعی » در آیین بزرگداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی که روز دوشنبه درکانون فرهنگی و تربیتی امام علی (ع) کرج برگزار شد با  تبریک فرا رسیدن عید مبعث رسول گرامی اسلام (ص) ، افزود: ما معلمان در راه تمدن نوین اسلامی رسالت بزرگی بر دوش داریم که دراین راه باید با  نگاه به مکتب شهید سلیمانی حرکت کنیم  زیرا شهید قاسم سلیمانی پرچمدار تمدن نوین اسلامی بود که توانست جبهه مقاومت را راه اندازی کند.

وی گفت:  هرچند در این راه تنگناهایی وجود دارد اما نباید اجازه خستگی به خود راه دهیم بلکه با بازخوانی رسالت تربیتی معلمان دراین راه حرکت کنیم.

وی بیان داشت: هیچ حرکتی نمی تواند مانع تربیت شود زیرا جامعه همواره شاهد ایثار معلمان در جامعه بوده که در دوران کرونا بار دیگر این ایثار گری نمود پیدا کرد.

زارعی با بیان اینکه انتظار می رود معلمان موضوع تربیت را در تدریس و رفتار سرلوحه کارشان در حوزه تربیتی قرار دهند، اضافه کرد: برای پالایش انسان از هر گونه ناپاکی و ایجاد حیات طیبه باید تلاش کرد.

وی تصریح کرد: معلمان که وظیفه تعلیم و تربیت را در جامعه عهده دار هستند می بایست برای برقراری حیات طیبه و سند تحول بنیادین و هدایت دانش آموزان در تراز حیات طیبه بکوشند.

وی ادامه داد: ما معلمان تکلیف داریم بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر تربیت دانش آموزان حرکت کنیم.

معاون وزیر و رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به رسالت پیامبر اکم (ص) در هدایت بشر اشاره کرد و افزود: توحید و تزکیه از برکات و اهداف بعثت پیامبر (ص) هستند.

وی تاکید کرد: معلمان در مسیر تعلیم و تربیت در جامعه ثابت قدم هستند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز و حدود ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …