سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

آشوریان با همدلی و همبستگی در انتخابات مشارکت می کنند

گورگیز اورشان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آشوری ها همانند اقشار مختلف مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی  شهر و روستا ها وظیفه ملی خود می دانند  به یاوه گویان دشمنان این مرز و بوم پاسخ دهند و مردم ایران اعم از مسیحی، شیعه و سنی همه یکدل  یکصدا به رهبر انقلاب لبیک می گوییم و منتظر فرمان رهبر هستیم.

وی ادامه داد: آشوریان قرن ها در سر زمین ایران اسلامی زندگی می کنند ومشکلات فراوانی را همانند همه اقشار مختلف جامعه پشت سر کنار گذاشته اند، با آغاز انقلاب اسلامی در سنگرهای خیابانی شهید دادیم و در روز ورود امام  حضرت خمینی (ره ) به ایران اسلامی، رهبران دینی ما پای پلکان هواپیما برای پیشواز از بنیانگذار  لحظه شماری می کردند.

اورشان  اظهار داشت:  در زمان جنگ تحمیلی ، شهدای زیادی نثار کشور کردیم و در تمام صحنه ها  از جمله همه انتخابات حضور حداکثری  داشته ایم .

رییس انجمن آشوریان البرز  توضیح داد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستان قرار داریم و این انتخابات تصمیمی بزرگ و سونوشت ساز برای کشورعزیزمان ایران است تا با حضور حداکثری در این انتخابات نیز انسجام و همدلی و همبستگی خود را به رخ جهانیان نشان می دهیم.

وی افزود: جامعه مسیحیان آشوری و کلدانی ایران همراه ملت شریف ایران در همه بزنگاه های مهم تاریخی از امنیت و آرامش و سلامت اجتماعی صیانت کرده  است .

اورشان بیان داشت : همچنین جامعه مسیحیان آشوری و کلدانی نیز  در سایه همبستگی و تعامل، همزیستی اقوام و ادیان و پیوند برادرانه آنها با ارزش های الهی و رهبری فرزانه انقلاب  در زیر سایه پرچم مقدس  جمهوری اسلامی ایران از آرمانهای راحل و فرمایشات رهبر معظم دفاع می کند.

رییس انجمن آشوریان استان البرز گفت: شرکت در همه عرصه ها  وظیفه ملی دانسته چرا که امروز حق رای به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی است و اکنون باید متحدتر و منسجم تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.

اورشان افزود: بنابراین جامعه آشوری و کلدانی با اعتقاد راسخ و عزم ملی با حضور حداکثری در این انتخابات شرکت کرده و از آحاد ملت ایران در خواست می کنیم با شرکت حداکثری در این انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بدهند و بار دیگر پیوند خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف نظام مقدس در معرض دید جهانیان قرار بدهیم و داشتن ایران سرافراز و مقتدر آرزوی تک تک ما ایرانیان است.

وی  گفت: رییس جمهوری آینده  باید رنج مردم را رنج خود و درد مردم را درد خود و اقتدار کشور را سرلوحه کار خود قرار داده و به فکر مردم و کشور باشد.

رییس انجمن آشوریان استان البرز گفت: پیروان این جامعه  همپا با مردم همیشه در صحنه این شهرستان در پای صندوق های رای حضور می یابند تا بار دیگر همراهی خود را با نظام اسلامی به منصه ظهور برسانند.

اورشان افزود: بر این اساس مسیحیان آشوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با انداختن آرای  خود در صندوقی که در شهرستان فردیس در نظر گرفته شده همراه با مردم ایران در انتخابات  شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: پیروان اقلیت های مختلف مذهبی در نظام اسلامی همراه مردم هستند تا در کنار آنان برگ زرین دیگری را از افتخارات وحدت و انسجام رقم زنند.

اورشان گفت: در ایران اسلامی ما بارها شاهد بودیم رویکرد مثبتی به اقلیت ها وجود داشته و با همراهی هایی که در این زمینه بوده بسیاری از مشکلات مرتفع شده است.

جامعه آشوریان در استان البرز که جمعیت آنها به ۲۱۰ خانوار می رسد، در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر همدل و یکصدا شور و نشاط و بصیرت را نشان خواهند داد و همگام با سایر اقشار ملت ایران  افتخار آفرینی می کنند.

رییس انجمن آشوریان استان البرز گفت: در روز دوشنبه ۱۷ خرداد جاری همایش تمام انجمن های آشوریان ایران اعم از انجمن تهران، البرز،ارومیه، شاهین شهر اصفهان و  اهواز  برگزار برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بیانیه صادر کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …