جمعه , 14 اردیبهشت 1403

فعالیت تجاری البرز در ارمنستان

سفیر ایران در ارمنستان گفت: به سوی رفع موانعی همچون خودتحریمی‌ها و اتخاذ تدابیر عملیاتی برای گسترش تبادلات به ویژه در حوزه صادرات هستیم.

فعالیت تجاری البرز در ارمنستانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، ظهوری، با اشاره به این که سیاست‌های کشور مبنی بر تقویت ارتباطات در حوزه‌های مختلف با کشور‌های همسایه، گفت: دولت نیز به همین منظور دستور کار ویژه‌ای دارد و تمامی سفارتخانه‌ها برای تحقق این امر وارد عمل شده اند.

عدم وجود استراتژی صحیح صادراتی در گذشته، کشور را در توسعه صادرات با کشور‌های همسایه با آسیب مواجه کرده است.

ظهوری گفت: با توجه ویژه‌ای که اکنون از سوی دولت سیزدهم در این زمینه انجام شده به سوی رفع موانعی همچون خودتحریمی‌ها و اتخاذ تدابیر عملیاتی برای گسترش تبادلات بویژه در حوزه صادرات حرکت می‌کنیم.

سفیر ایران در ارمنستان، گفت: ضعف مشخص ما، عدم معرفی جامع و قوی از توانمندی‌های موجود است که علیرغم دستاورد‌های بزرگی که حاصل شده، هنوز دنیا آگاهی و شناخت لازم را از آن‌ها ندارد.

ظهوری، گفت: باید صادرکننده داخلی تمامی پارامتر‌هایی که برای صادرات و افزایش تقاضا وجود دارد را رعایت کنند که نوع بسته بندی، کیفیت و نحوه حمل و نقل از اهم آن‌ها محسوب می‌شود.

او افزود: باید ظرفیت‌های کشور‌های همسایه را شناسایی کنیم و بانک اطلاعاتی جامعی را داشته باشیم تا براساس نیاز‌ها به صادرات توجه کنیم.

به گفته سفیر ایران در ارمنستان می‌توانیم با انعقاد تفاهم نامه‌ای و تعیین شرح اقدامات، به صورت عملیاتی برای اعزام کارگروه‌ها و معرفی محصولات به ارمنستان، وارد عمل شویم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …