سه شنبه , 28 فروردین 1403

هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید روح الله عجمیان ویژه خواهران و برادران در کرج برگزار می‌شود.ثبت نام این دوره مسابقات از اول دی ماه آغاز شده است و تا ۲۰ دی ادامه خواهد داشت.

قاسمی وند رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی شهرداری کرج و رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآنی محلات در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: برای هفتمین سال متوالی است که مسابقات قرآنی در سطح کلانشهر کرج برگزار می‌شود که شامل رده‌های سنی ۴ تا ۶ سال ،۷ تا ۱۲ سال ،۱۳ تا ۱۸ سال ،۱۹ تا ۴۰ سال و ۴۱ سال به بالا می‌باشد.

ایشان اضافه کرد: ما در این دوره سعی کرده ایم بخش‌های جدیدی اضافه کنیم تا افراد بیشتری نسبت به ادوار گذشته شرکت کنند. تمامی رده‌های سنی می‌توانند نسبت به توانایی خود در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، روان خوانی، اذان، مکبری، خطابه خوانی و تفسیر شرکت کنند. مسابقات در ۶۰ محله از مناطق ده گانه شهرداری کلانشهر کرج در بهمن ماه برگزار می‌شود و به کلیه شرکت کنندگان در این مسابقه هدیه‌ای داده خواهد شد. نفرات برتر هر منطقه نیز هدایایی دریافت خواهند کرد. در ضمن نفراتی که حائز حد نصاب شوند به مرحله نهایی این مسابقات را ه پیدا می‌کنند و به نفرات برتر این مرحله جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقه در مساجد، مؤسسات قرآنی، شعب جامعه القرآن، فرهنگسراها و مدارس سطح شهر کرج برگزار خواهد شد مهمترین هدف از برگزاری مسابقات قرآنی محلات، جذب عموم مردم به قرآن و انس و الفت با این کتاب آسمانی است. می‌خواهیم کرج را به عنوان پایتخت قرآنی در کشور به ثبت برسانیم، در استان‌های دیگر نیز مسابقات تخصصی قرآن برگزار می‌شود اما ما تنها استانی هستیم که برای عموم مردم مسابقه‌ای به این بزرگی برگزار می‌کنیماین مسابقه، بزرگترین مسابقه قرآنی محله محور در کشور است.

قاسمی وند در پایان گفت: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام در این مسابقات از طریق سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و یا شماره تماس دبیرخانه مسابقات ۳۴۴۹۴۰۰۰ اقدام نمایند و همچنین از طریق لینک زیر ثبت نام خود را ثبت کنند.
https://Sfe.karaj.ir/mosabeghemahalat

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …