شنبه , 15 اردیبهشت 1403

دست سارقان تجهیزات ایمنی راه های البرز رو شد

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی اداره کل رهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ، ناصر خوشرو با بیان اینکه بازی سارقان با جان مردم ، دود آن به چشم همه می رود ، افزود: سارقان طی سال جاری ۲ میلیارد تومان تجهیزات ایمنی شامل حفاظ ، سیستم های هشدار دهنده ، علائم ایمنی و سیستم روشتایی راه های این استان را به سرقت بردند. 

وی با بیان اینکه نبود تابلوهای هشداری در جاده های با مخاطرات و مشکلات فراوانی برای رانندگان همراه است ، گفت : خرید دوباره این تجهیزات نیز هزینه های زیادی روی دست اداره کل راهداری البرز گذاشته است .

رییس اداره ایمنی راه وحریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز بیان داشت» بر همین اساس با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی استان البرز ، گشت های مستمر در جاده های استان به کار گرفته شده تا از تکرار این گونه سرقت ها جلوگیری به عمل آید.

وی ادامه داد: به تازگی تعدادی از سارقان تجهیزات ایمنی راه های استان با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی  بیان داشت: بیشترین سرقت تجهیزات و سیستم های ایمنی راه های البرز در آزاد راه کرج – قزوین و محور کیانمهر – ماهدشت ثبت شده که اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در این مسیرها بیشتر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های  این استان می باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …