یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان فردیس اختصاص یافت

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مجتبی عبداللهی در جلسه ویژه بررسی رفع موانع پروژه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در شهرستان فردیس که  ظهر امروز در سالن جلسات حوزه استاندار با حضور پیمانکاران و مسئولان مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص پروژه بیمارستان 260 تختی دولتی در فردیس دیگر هیچ عذر و بهانه ای را نمی پذیریم و اگر روند کار این بیمارستان طبق زمانبندی دقیق پیش نرود، با پیمانکار برخورد سخت قانونی می کنیم.

وی ادامه داد: ظرف 3 ماه 5 جلسه تخصصی برای بررسی امور پروژه بیمارستان فردیس برگزار کرده ایم و در این راستا پیمانکار چند مرتبه بدعهدی کرده و کمبود اعتبار را بهانه قرار داده از این رو اعتبار ویژه 30 میلیارد تومانی از محل ستاد هدفمندی یارانه ها ظرف 72 ساعت تخصیص یافت.

عبداللهی گفت: پیمانکار طی تعهد کتبی، اعلام کرد که از چهارشنبه مورخ 28 بهمن ماه 1400 به صورت تمام وقت و حتی در تعطیلات نوروز فعالیت خود ادامه دهد و زمان بهره برداری را نیز پایان خرداد ماه 1401 اعلام کرد.

وی افزود: این آخرین اخطار برای پیمانکار است و تا زمان موعود، روند اتمام پروژه طی جلسات هفتگی رصد می‌شود.

استاندار البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز مکلف است که در این مدت نسبت به اتخاذ تدبیر برای تجهیز بیمارستان اقدام کند.

وی افزود: در خصوص بیمارستان‌های خصوصی آرین با 70 و به آفرین با 210 تخت در شهرستان فردیس نیز نشست اختصاصی برگزار شد و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت و طی مصوبه ای مقرر شد که با همکاری بانک‌های عامل، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشکلات رفع شود.

عبداللهی گفت: همچنین هیئت مدیره و پیمانکاران این 2 مجموعه نیز متعهد شدند در نیمه اول سال 1401 پروژه‌های خود را برای بهره برداری آماده کنند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …