جمعه , 7 اردیبهشت 1403

پروژه مهر ۱۴۰۰ در اولویت آموزش و پرورش البرز قرار دارد

سالار قاسمی روز دوشنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با موضوع پروژه مهر ۱۴۰۰،اظهارداشت: امسال رویکرد آموزش و پرورش در پروژه مهر اجرایی کردن زیرنظام های ۶ گانه سند تحول بنیادین و استقرار کامل نظام مدرسه محوری است.

وی خاطرنشان کرد: همه اعضای پروژه مهر از اداره کل تا مدرسه باید بدانند این برنامه به منظور انسجام نیروها، در راستای تلاش برای رفع نواقص و کمبودها است تا آغاز سال تحصیلی با شایستگی تمام انجام شود.

وی بیان داشت: برای اجرای پروژه مهر نیاز به پای کارآمدن همه افراد و ارگان ها در سطح استان داریم زیرا این پروژه ملی و فراسازمانی است.

قاسمی پروژه مهر نماد برنامه کیفی، برنامه ریزی عملیاتی، وحدت فرماندهی و یک پروژه فراسازمانی دانست واضافه کرد: پروژه مهر یکی از مهمترین برنامه‌ها ی سالانه این اداره کل در البرز را تشکیل می‌دهد که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی در این استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: پروژه مهر کارنامه مدیریتی آموزش و پرورش است و نشان می دهد تا چه مقدار می توانیم کارعملیاتی انجام بدهیم.

وی درادامه به دریافت دز اول واکسن کرونا ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از فرهنگیان البرز اشاره کرد و یادآورشد: در صورت تامین واکسن و استقبال فرهنگیان روزانه ظرفیت واکسیناسیون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: در این طرح که ازهفتم مردادماه مصادف با عید سعید غدیر آغاز شده تمامی فرهنگیان استان اعم از معلمان مدارس دولتی، همکاران فرهنگی مدارس غیردولتی و کارکنان اداری واکسینه خواهند شد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …