جمعه , 10 فروردین 1403

تشییع باشکوه پیکر شهدا پاسخ یاوه‌گویان را داد

سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در کرج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: امروز شاهد خیل عظیمی از جمعیت کرج و استقبال بی نظیر مردم شهیدپرور شهر از این چهار تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بودیم.

وی حضور گسترده و پرشور در مراسم تشییع پیکر این لاله‌های پرپر را نشانه محبت، دوستی و مودت مردم با شهدا دانست و مطرح کرد: یکی از این عزیزان امروز در معراج شهدای بیلقان و دیگری در پارک بهشت فردیس به خاک سپرده می‌شوند. دو تن از شهدای دیگر نیز در روزهای ۱۳ دی، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ۱۶ دی، سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در منزلگاه ابدی خود آرام می‌گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه این خیل عظیم جمعیت پاسخگوی یاوه گویی های دشمنان است، عنوان کرد: مردم با حضور خود در این مراسم، تودهنی محکمی به دشمنان زدند و از این پس نیز همین گونه پاسخ بدخواهان این نظام و انقلاب را خواهند داد. دشمنان بدانند که ملت ایران تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند و اجازه هیچ دخالتی را به آنها نمی‌دهند.

سردار اسلامی در پایان با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اظهار کرد: با تبیین، توضیح و بیان واقعیت‌ها برای نسل جوان می‌توان همه حربه‌های دشمنان را به خودشان برگرداند. طی چند سال گذشته در زمینه تبیین و توجیه جوانان کوتاهی کرده‌ایم که از این پس باید در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، ضمن توجه ویژه به این فریضه مهم، به آن جامه عمل بپوشانیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …