یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استقبال البرزی ها از چهلمین جشنواره فیلم فجر

چهلمین جشنواره فیلم فجر به طور همزمان در سراسر کشور و از جمله البرز از پانزدهم بهمن ماه در سه سینما اکومال،پرشین و ساویز در قالب ۱۶ فیلم کار خود را آغاز کرده است.

این فیلم ها که اکران آنها تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت در ۲ سانس در این سینماها به نمایش درخواهد آمد که تاکنون با استقبال خوبی از سوی مردم البرز، هنرمندان و هنردوستان همراه بوده است.

در نخستین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر  فیلم های «دسته دختران» و «ضد» در سینما اکومال به روی پرده رفتند و فیلم های «لایه های دروغ» و «خائن کشی» نیز در سینما پرشین و ساویز به روی پرده رفتند که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.

همچنین در دومین روز از این جشنواره فیلم های شهرک، علفزار، ماهان و ملاقات خصوصی در سه سینمای اکو مال، پرشین و ساویز به نمایش در می آیند.

استفاده ۲۰ درصدی از ظرفیت سینماهای البرز 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی در سینماهای استان عنوان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر پس از ۲ سال که از شیوع کرونا می گذرد، فرصت مناسبی برای افزایش طروات و روحیه بخشی به جامعه و گسترش نشاط و شادابی عمومی فراهم می نماید

سعید جابری انصاری افزود: البته با توجه به اوج گیری مجدد این ویروس در سطح جامعه، به منظور حفظ سلامت شهروندان و علاقه مندان به سینما، فیلم ها با استفاده از ۲۰ درصد ظرفیت سالن ها اکران می شود.

۲ فیلم از البرز در چهلمین جشنواره فیلم فجر 

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نیز در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اکران ۱۶ فیلم در سینماهای این استان گفت: ۲ فیلم از کارگردانان البرزی در این جشنواره شرکت دارند.

محمود دهقان هراتی با بیان اینکه چهلمین جشنواره فیلم فجر بدون مشکلی و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال اجرا است اظهار داشت: ستاد اجرایی جشنواره، تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله نصب دستگاه ضدعفونی دست با الکل، اصول فاصله گذاری اجتماعی را به صورت دقیق در سالن های اکران فیلم به اجرا در آورده است.

وی اضافه کرد: در کنار اکران همزمان فیلم ها نسبت به معرفی یکی از تخصصی ترین ماهنامه های سینمایی کشور که تاکنون ۱۱ شماره از آن منتشر شده نیز اقدام می شود.

دهقان هراتی ادامه داد: علاقه مندان در البرز می توانند از درگاه سینما  https://cinematicket.org/، جهت دیدن آثار جشنواره و تهیه بلیط اقدام نموده و در زمان اعلام شده در سالن سینماهای منتخب جشنواره در البرز، فیلم های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی به تماشا بنشینند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …