پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

رییس اتاق اصناف البرز : هیچ کمبود کالای اساسی در بازارهای البرز نداریم

« بهروز حصاری»  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  ارزاق عمومی مردم به ویژه کالاهای اساسی و اقلام مصرفی شب عید در بازار به وفور وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به مدیریتی که در این چند ماه اخیر اعمال شده ما شاهد روند نزولی تورم هستیم و  به دنبال  آن قیمت کالاها هم فروکش خواهد کرد.
رییس اتاق اصناف مرکز البرز خاطرنشان کرد: با تصمیم بسیار خوب رییس جمهور  که در بحث تعدیل قیمت برنج خارجی گرفتند و دستور باز گرداندن قیمت ها به حالت سابق  شاهد کاهش نرخ اقلام در بازار هستیم .

حصاری افزود:  حدود ۸۰ درصد برنج مصرفی را در کشور تولید می کنیم  و این افزایش قیمتی که دلالان سودجو به آنها دامن می‌زدند هیچ توجیهی نداشت. 
وی گفت:  ما باید در بحث گرانی یک وجه تمایزی بین گرانی و گران فروشی قائل باشیم که گرانی نیز یک سیر نزولی پیدا کرده و برای مهار گرانفروشی نیز نظارت های ویژه در این زمینه انجام می شود.
 رییس اتاق اصناف البرز یادآورشد : برای نظارت بیشتر بازار طرح ضربتی نظارت بر بازار شب عید و به دنبال آن ماه مبارک رمضان ،  ۱۴۰ تیم  با مشارکت بازرسی اصناف،  اتحادیه ها،  سازمان صمت ، تعزیرات حکومتی ، بهداشت و درمان و  دامپزشکی  درسطح استان البرز مستقر و وضعیت بازار را رصد می کنند.

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره ۳۶۱۱۷ مطرح کنند.

اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد تولیدی ، توزیعی و خدماتی فعالیت می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …