شنبه , 8 اردیبهشت 1403

مجموعه تئاتر شهر کرج بلاتکلیف رها شده است

حجت الاسلام علیرضا سعیدی  روز دوشنبه در اولین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری کرج که با حضور اعضای این کمیسیون ، رییس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی و تعدادی از مدیران دستگاههای فرهنگی برگزار شد، اظهارداشت: متاسفانه در گذشته پراکندگی در حوزه فرهنگ و هنر نمایان بود لذا در دوره ششم شورای شهر تلاش می کنیم تا در نحوه توزیع عادلانه امکانات و خدمات فرهنگی عدالت رعایت شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج افزود: برخی سووال می کنند که شورای اسلامی دوره ششم با حوزه فرهنگ و هنر چه خواهد کرد و چه اتفاقاتی در این حوزه خواهد افتاد ؟ چرا کمیته ویژه هنر در این دوره ادغام شده است؟

 سعیدی با بیان اینکه هنرمندان در این دوره جایگاه ویژه ای خواهند داشت، تصریح کرد: شاخصه‌های مختلفی برای شهر زیست پذیر وجود دارد که مهمترین آن مسائل فرهنگی است و ارتقای شاخصه های فرهنگی باعث توسعه شهر بخصوص در مناطق کم برخوردار خواهد شد.

وی بیان داشت: امروزه تفکری ایجاد شده که برخی از مردم و مسوولان توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی و عمرانی شهر را مقوله ای جداگانه از توسعه فرهنگی تلقی می کنند و این در حالی است که توسعه شهری در تمامی ابعاد نیازمند توسعه فرهنگ عمومی شهر است.  

رییس  کمیسیون فرهنگی،هنری،اجتماعی،ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج ارتقای فرهنگی شهر  را یکی از دغدغه های اصلی شورای شهرعنوان کرد و گفت: حضور مدیران فرهنگی شهر در چنین کمیسیون ها و کارگروههای فرهنگی نشان از اهمیت موضوع و اهتمام ویژه مسوولان برای ارتقای فرهنگ عمومی شهر است لذا شورای شهر دوره ششم  مصمم است با بهره گیری از تجربیات مدیران و افراد صاحب نظر در این حوزه برنامه‌ ریزی های انجام شده در این خصوص را عملی و مشهود کند.       

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …