شنبه , 8 اردیبهشت 1403

رییس هیات : هندبال البرز بازیکنان خوبی تحویل تیم ملی می دهد

مرتضی خادمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی رقابت هایی در سطح کشور برگزار نمی شود افزود: با این وجود تمرین های لیگ آقایان و بانوان هندبال استان هم اکنون  به صورت مستمر در حال انجام است.

وی اضافه کرد:عملکرد خوب بازیکنان هندبال استان موجب شده تا ۱۵نفر از آنها در ۲ بخش آقایان ک بانوان به اردوهای تیم ملی در رده های نوجوانان،جوانان و بزرگسالان دعوت که از آنها تعدادی همچنان در اردوها هستند.

خادمی ادامه داد: از جمله مژگان قهرمانی که از دختران هندبالیست البرزی و با سابقه تیم ملی است که به رقابت های قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی اعزام می شود.

وی تصریح کرد: همچنین محمد سیاوشی از دروازه بانان ملی پوش البرزی است  که به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده که همزمان دروازه بان تیم ملی و  مربی تیم ملی نوجوانان پسر نیز است.

رییس هیات هندبال البرز در ادامه با بیان اینکه  نگاه ما به آین سمت است که بتوانیم بازیکنان خوبی را به تیم های ملی تحویل بدهیم گفت:برنامه هیات این است که  با تمام شدن  ویروس کرونا و برگشت شرایط به حالت عهدی میزبان اردوهای تیم ملی و قهرمانی کشور باشیم.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این بوده و هست که حق اولیه بازیکنان مانند سانس تمرین،سالن و لباس برای آنها تهیه که به همین منظور  امکانات اولیه با وجود حامی خوب مالی که تا آنجا که در توانمان بوده برای آنها تهیه که دغدغه ای در این رابطه نداشته باشند.

وی ادامه داد:حامی های مالی خوبی با توجه به رویکرد مثبتی که در هندبال استان شاهد آن بودیم به این سمت گرایش که با ما کار کنند که مجموع اتفاقات خوب بی شک این نوید را خواهد داد که در سال های آینده جز رتبه های خوب کشور در بخش هندبال آقایان و بانوان باشیم.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …