یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

مالیات ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی به البرز برگردانده شود

 «مجتبی عبداللهی»  روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز افزود: مدیران استان باید بتوانند همپای نماینده عالی دولت در استان به اجرای برنامه ها و اهداف توسعه ای البرز بپردازند.
وی ادامه داد: باید روند امور و پیگیری ها در استان شتاب بیشتری بگیرد و مدیران بدانند که ملاک ارزیابی آنها در پست های مختلف، کار شبانه روزی و بی وقفه برای ایجاد تحول و کسب رضایتمندی مردم است.
عبداللهی گفت: در شرایطی که امور مغفول مانده، پروژه های نیمه کاره و برنامه های محقق نشده در البرز فراوان است و به تلاش و اهتمام بیشتری نیاز است، کمکاری و کوتاهی جایز نیست.
وی با اشاره به اهداف اقتصادی استان البرز، افزود: طی دستور و مصوبه ای از سوی رییس جمهوری و وزرای مربوطه مقرر شد که این درآمد به البرز بازگردد ولی روند اجرای این مصوبه در بروکراسی های اجرایی و اداری به کندی پیش می رود.
استاندار البرز با اشاره به اینکه ضرورت دارد هر چه سریع تر انتقال درآمدهای مالیاتی این واحدها به البرز محقق شود، افزود: البرز باید ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد برای سال آینده از محل های مختلف داشته باشد که مقرر شد اگر این سقف افزایش یابد ۵۰ درصد از آن به البرز تعلق گیرد بنابراین می توانیم اقدامات زیرساختی بسیار خوبی را برای استان رقم بزنیم.
عبداللهی گفت: مقرر شد که مراحل صدور مجوز توسط دستگاه های متولی و به ویژه شهرداری ها در ورودی های ادارات اطلاع رسانی شود تا متقاضیان از روند امور خود آگاه باشند.
وی افزود: باید پنجره واحد برای اخذ مجوزها طراحی شود تا این امر برای متقاضیان تسهیل و تسریع شود و نیازهای استان در بخش های مختلف احصا شود و بر اساس آنها سرمایه گذاران را جذب کنیم.
استاندار البرز اظهار داشت : توسعه تولید و سرمایه گذاری در استان البرز باید هوشمندانه صورت گیرد تا بتوانیم استان را در حوزه اقتصادی و تامین نیازها به شرایط منطقی و سپس عالی برسانیم.
عبداللهی گفت: البرز سرشار از ظرفیت و فرصت است و مدیران خلاق و کوشا می توانند از این ظرفیت ها در راستای اعتلای استان بهره برداری کنند.
وی افزود: با توجه به استقرار واحدهای بزرگ تولید مواد غذایی در استان، این استان می تواند شهرک اختصاصی صنایع غذایی را داشته باشد که برای این امر باید برنامه ریزی کنیم.

در استان البرز سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …