شنبه , 8 اردیبهشت 1403

قرارگاه اجتماعی البرز آغاز به کار کرد

«مجتبی عبداللهی »روز شنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه اجتماعی ، اطلاعات کامل از وضعیت آسیب های اجتماعی محله ها جمع آوری و نسبت به پیشگیری و مهار این آسیب ها اقدام خواهد شد.

 وی افزود: توانمندسازی محلات ضعیف و ناکارآمد شهری و رسیدگی به اقشار کم درآمد جامعه مطالبه جدی و به حق مقام معظم رهبری از مسوولان نظام است.
عبداللهی گفت: با توجه به این امر، ما به عنوان کارگزاران نظام باید تمام توان خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت حرکت برای کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه، به کار گیریم.
وی خاطرنشان کرد: در قالب قرارگاه اجتماعی، وظایف، تکالیف و احکام تمام مسوولان مشخص است و قرارگاه های متناظر نیز توسط فرمانداری ها تشکیل می شوند.
استاندار البرز افزود: اکنون که این قرارگاه در استان تشکیل شد، اطلاعات کاملی از محلات داریم و با اشراف بر امور نسبت به احصا مشکلات و موانع و اتخاذ راهکارهای تخصصی برای حل آنها و توانمندسازی و ساماندهی محلات ناکارآمد شهری و نقاط آسیب پذیر استان اقدام خواهیم کرد.
وی  گفت: اطمینان دارم که مدیران خدوم، انقلابی و ولایتمدار البرز با بسیج ظرفیت های خود در حوزه های مختلف، قرارگاه اجتماعی استان را برای نیل به اهداف یاری می کنند و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می دهند.
وی افزود: به طور قطع با اقدامات و برنامه هایی که در دستور کار داریم به زودی شاهد تحولات مثبتی در محله های استان خواهیم بود.

این مسوول اظهار داشت: البرز، استانی مهاجرپذیر است که به تبع این امر با تهدیدهایی مواجه است که باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی دقیق این تنوع اقوام را به همگرایی بیشتر و وحدت و انسجام رهنمون باشیم.
استاندار البرز گفت: زندان های بزرگ ملی نیز در البرز مستقر هستند از این رو باید توجه ویژه ای به سکونت خانواده های آنها و آسیب های احتمالی داشته باشیم.
وی افزود: خروج این زندان ها از استان نیز یکی از مطالبات اصلی ما محسوب می شود.
عبداللهی گفت: در استان خیریه های بسیاری نیز شکل گرفته که در حوزه های مختلف وارد عمل شده اند که با آنها دیدار و گفت و گو داشته ایم و از این ظرفیت نیز بهره می گیریم.
وی افزود: به طور قطع اگر این قرارگاه در البرز به اهدف خود برسد، سایر استان ها نیز می توانند از این الگو بهره برداری کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …