جمعه , 10 فروردین 1403

ایستگاه  قطار برقی کرج – شهرجدیدهشتگرد به زودی راه اندازی می شود

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه ایستگاه های بین  راهی قطار برقی کرج_ شهر جدیدهشتگرد افزود: با گذشت بیش از یک سال از آغاز به کار قطار برقی کرج – شهر جدید هشتگرد، کیفیت خدمات رسانی به مردم  در این مسیر هر روز در حال افزایش است.
وی ادامه داد: در شرایط سخت شیوع بیماری عالمگیر کرونا،  امکان خدمات رسانی گسترده ریلی در شهرجدید هشتگرد  با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی فراهم شده است.

شهبازی گفت: بار جمعیتی در این منطقه نیازمند ارتقا کیفیت و کمیت وسایل حمل و نقل عمومی بودند که قطار برقی کرج –  شهرجدیدهشتگرد این مشکل را برطرف کرد.

وی افزود: در این مسیر با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، ایستگاهی پیش بینی شد که با همراهی یکی از بهترین پیمانکاران کشور به سرعت در حال تکمیل است و به زودی به سرانجام می رسد.
استاندار البرز با بیان اینکه  روزانه ۱۴ تردد قطار بین کرج – شهرجدید هشتگرد انجام می شود، گفت: برای ساخت ایستگاه جدید این مسیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
وی افزود: ایستگاه قطار برقی شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شده است.

در ادامه استاندار البرز از پروژه سالن ورزشی در حال احداث توسط شرکت عمران شهرجدید هشتگرد بازدید کرد.

قطار برقی کرج – شهر جدید هشتگرد دی ماه سال ۹۸ افتتاح شد و اکنون با راه اندازی ایستگاه جدید و طرح توسعه این مسیر زمینه افزایش سفرهای ریلی بین کرج – شهرجدید هشتگرد فراهم می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …