جمعه , 14 اردیبهشت 1403

مرکز تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی استان البرز راه اندازی شد

رضا حمید پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی۲ سال گذشته سرویس خرید و فروش اینترنتی در کشور رونق چشمگیری داشته و رشدی در حدود ۴۰۰  درصد را نشان می دهد.

مدیرکل پست استان البرز بیان داشت: براساس آمار ،استان البرز در سرویس مذکور جزو استان های پیش رو بوده و وجود شرکت‌های تولیدی و ارایه کنندگان محصولات اینترنتی ما را بر آن داشت که یک مرکز مستقل که برای همه فروشگاه‌ها و شرکت ها سهل الوصول بوده و فضای مناسبی دارد را تجهیز و مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی ادامه داد: در راستای سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ،  اداره کل پست البرز آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد با شرکت‌ها و فروشگاه های اینترنتی به منظور رونق بخشی به اقتصاد آنها اعلام می کند.

حمید پور گفت: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، به دنبال پشتیبانی از کسب و کارهای نوپا و نیز مشاغل خانگی در کاهش هزینه‌های تمام شده آنها که افزایش مشتریان و فروش بیشتر را به دنبال خواهد داشت هستیم.

وی یاد آورشد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت البرز روستاییان هستند  در نظر داریم از طریق سامانه روستا بازار، پل ارتباطی بین تولیدکنندگان روستایی و بازار برای عرضه محصولات غذایی، کشاورزی و صنایع دستی آنها باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …