جمعه , 14 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج: نتایج دور اول رقابت های لیگ قابل پیش بینی بود

امیر بخشی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه شکست های  دور اول مسابقات را جبران می‌کنیم افزود: ماحصل عملکرد تیم شهرداری کرج در این مسابقات کسب ۲ پیروزی و ۳ شکست بود که با توجه به تشکیل دیرهنگام تیم تا حدی قابل پیش بینی بود.

وی اضافه کرد: تشکیل دیرهنگام تیم و نداشتن فرصت لازم برای برپایی اردوی آماده سازی و هماهنگی های فنی سبب شد تا آن نتایج قابل انتظار برای تیم حاصل نشود.

بخشی ادامه داد: با این وجود از فرصتی که داریم برای برپایی اردوهای آماده سازی با هدف هماهنگی های تاکتیکی و تکنیکی استفاده تا در دور دوم نتایج ضعیف در دور اول را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه به طور قطع نتایج دور اول قابل جبران است خاطر نشان کرد:  در این فصل تیم ها از نظر  فنی بسیار به هم نزدیک هستند و بازیکنان خوب و با کیفیت به شکلی متعادل در تمام تیم ها پخش هستند به همین منظور هر بازی دشواری و شرایط خاص خود را دارد وباید با تمام توان به هر زمین رفت.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با بیان اینکه هر تیمی که با تمرکز و توان فنی بهتری در رقابت ها حاضر شود نتایج بهتری را کسب می کند تصریح کرد: به همین منظور ما نیز تلاش خواهیم کرد تا به این سطح از آمادگی برسیم.

بخشی در ادامه با  بیان اینکه تیم ۹ بازی دیگر پیش رو دارد گفت: امیدوارم با تدارک خوبی ادامه مسابقات را پشت سر بگذاریم و در نهایت بتوانیم در پایان فصل با کسب یک رتبه مناسب نماینده خوبی برای البرز باشیم.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …