پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

بیست و هشتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران برگزار شد

در این کنگره به میزبانی استان البرز، ۹۰ داور در کمیته‌های تخصصی، ۶۰۰ اثر را بررسی کردند که در این برنامه ۲۳ مقاله به صورت سخنرانی و ۴۱۲ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

بیست و هشتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران برگزار شدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ رییس انجمن صنایع غذایی ایران گفت:  این کنگره علمی در مجتمع صنایع غذایی و  پژوهشی زر با حضور استاتید دانشگاه، محققان و صاحبان ایده در صنعت غذا از امروز به صورت حضوری و آنلاین آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

عزیزی در ادامه افزود: حل مشکلات و نیازهای صنایع غذایی، فراهم‌سازی بستر مناسب جهت انتقال نیازهای پژوهشی صنایع به محققان و دانشجویان کشور، فراهم کردن زمینه جذب طرح‌های پژوهشی و عملیاتی مورد نیاز شرکت‌های صنعتی توسط پژوهشگران و صنعتگران داخلی و ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی‌بین پژوهشگران و اندیشمندان حوزه‌های مختلف علوم و صنایع غذایی از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

رئیس انجمن صنایع غذایی ایران تصریح کرد: دعوت از استادان، دانشمندان، محققان، سیاستگذاران و دانشجویان مرتبط با علوم و صنایع غذایی برای ارائه دستاوردهای جدید علمی، پژوهشی و فناوری و برگزاری جلسات هم‌اندیشی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و تبادل اطلاعات و انعکاس نتایج پژوهش‌های انجام‌شده در بخش‌های اجرایی و تولیدی صنایع غذایی برای رفع موانع و مشکلات فرآوری و نیز صادرات محصولات غذایی از دیگر اهداف این همایش محسوب می‌شود.

عزیزی گفت: این کنگره برای اولین بار است که در یکی از واحدهای تولید صنایع غذایی برگزار شده است که یکی از ویژگی های خاص بیست و هشتمین کنگره ملی صنایع غذایی است و نشان از همکاری صنعت و دانشگاه در این حوزه دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …