جمعه , 31 فروردین 1403

کرونا ورزش ووشو البرز را از شرایط آرمانی دور کرده است

اسماعیل سایه افکن روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در کنار مشکلات مالی که امروز هیات به شدت از آن رنج می برد باشگاه ها نیز همچنان تعطیل و در صورت بازگشایی نیز ترس از کرونا سبب شده تا خانواده ها فرزندان خود را به باشگاه ها نفرستند.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر به دلیل مشکلات اقتصادی امروز کشور ورزش در حال حذف شدن از برنامه های خانواده ها است خاطر نشان کرد: اکثریت مربیان ما با تعطیل شدن فعالیت های ورزشی به شغل های کاذب روی آورده و در عمل نتوانستیم حمایت قابل ملاحظه ای از مربیان و قهرمانان ووشو استان داشته باشیم.

سایه افکن ادامه داد: با این وجود تمام تلاش خود را طی این مدت داشته و داریم که بتوانیم در صورت برگزاری رقابت ها در سطح کشوری ورزشکاران را با تمرین و آمادگی به این رقابت ها اعزام کنیم.

وی افزود: یکی از این رقابت ها، لیگ برتر ووشو بانوان در شهریور ماه بود که به دلیل حضور بهترین های البرز در تیم های صاحب نام توانستیم با نفرات سوم خودمان به عنوان چهارمی لیگ دست یابیم.

رییس هیات ووشو البرز در ادامه به تمرینات هفتگی در پارک های استان اشاره و گفت: با هدف تشویق هر چه بیشتر مردم و آشنایی آنها به این رشته ورزشی هر هفته تمرینات هماهنگ پیرامید را در سطح پارک های استان توسط مربیان و هنرجویان انجام می شود.

سه هزار و ۵۰۰ ووشوکار در دو بخش تالو و ساندا در این استان تا پیش از شیوع ویروس کرونا مشغول به فعالیت بودند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …