یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

البرز رتبه دوم توزیع هوشمند کالاهای اساسی کشور را کسب کرد

«سید محسن موسوی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش فعالیت سامانه های توزیع هوشمند کالاهای تنظیم بازار در استان، افزود: البرز پس از استان خراسان رضوی در زمینه توزیع هوشمند با ثبت سفارش روزانه بیش از یک هزار خانوار در سامانه هوشمند توزیع مقام دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: طرح ثبت و توزیع کالاهای تنظیم بازار و اقلام اساسی در سامانه بازرگام به صورت پایلوت از آبان ماه سال جاری در تهران آغاز شد و در البرز به صورت مستقل از اواخر دیماه سال جاری به اجرا درآمد.

مدیر تعاون روستایی البرز گفت:  اکنون در سامانه بازرگام استان البرز ۲۴ قلم کالای اساسی و تنظیم بازار همچون برنج های تایلندی، شیرودی، هندی و پاکستانی، سیب زمینی، تخم مرغ، خامه، پنیر، انواع میوه و صیفی جات، مرغ منجمد، روغن مایع و ماکارونی به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

موسوی افزود: بعضی از این اقلام دارای تخفیف های مناسب تا ۲۵ درصد تخفیف است و شهروندان پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، کالای سفارش شده خود را در درب منزل تحویل می گیرند.

وی اظهار داشت: به دنبال انتقال دوباره وظایف تنظیم بازارمحصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اجرای سیاست های وزارت متبوع و  طرح ارتقای معیشت خانوار اقدام به راه اندازی سامانه بازرگام و توزیع هوشمند کالاهای اساسی و تنظیم بازار کرده است.

مدیر تعاون روستایی البرز اضافه کرد: برهمین اساس شهروندان البرزی می توانند  اقلام مذکور را از طریق سامانه بازرگام به نشانی  bazargam.com  در درب منازل و بدون پرداخت هزینه  دریافت کنند.

وی  یادآور شد که با هوشمندسازی فروش اینترنتی در کمتر از  ۲۴ ساعت کالای مورد نظر درب منزل تحویل داده می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …