یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی چهارباغ آزادسازی شد

سرهنگ سید مجتبی موسوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تشدید اقدامات پیشگیرانه و برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی شهرستان چهار باغ در دستور کار قرار دارد.
وی اظهارداشت: در اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری‌های غیر مجاز و با دستور دادستان مرکز استان در حفظ حقوق عامه ضمن بررسی از وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی شهرستان چهار باغ مقرر شد برنامه منظمی برای اجرای قوانین و مقررات حفظ کاربری اجرا می شود. 
فرمانده یگان حفاظت با بیان اینکه رفع تصرف ۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان چهارباغ در قالب ۲ مرحله اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون در حریم این شهرستان و روستای رامجین اتفاق افتاد، گفت: یکی از اهداف این طرح حجیم برخورد با صنوف غیر مجاز و تاثیر گذار در بروز تغییر کاربری های غیر مجاز از جمله مشاورین املاک بوده که ضمن هماهنگی های به عمل آمده با مقامات قضایی تا زمان تعیین تکلیف قانونی پلمپ خواهند شد.

۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی چهارباغ آزادسازی شد

۴۰ مورد صنوف غیرمجاز اخطاریه دریافت کردند

موسوی با بیان اینکه برای تعداد ۴۰ مورد از صنوف غیر مجاز اخطاریه صادر و تعداد ۲۰ مورد نیز پلمپ شده اند، افزود: تمام ساخت و سازهای غیر قانونی احداث شده و یا در حال احداث شناسایی و فهرست برداری شده و باید تاکید کرد که هیچ یک از اقدامات غیر قانونی از حیث اجرای قانون در امان نخواهند ماند. 
فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز از تمام مسوولان از جمله دادستانی شهرستان و نیروهای انتظامی  و مجموعه کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی همچنین دیگر دستگاه های خدمات رسان که در اجرای ماموریت چند روزه همکاری و همراهی داشته اند تقدیر به عمل آورده و در پایان بیان داشت اجرای قوانین و مقررات در این شهرستان با قوت ادامه خواهد داشت .

استان البرز بالغ بر ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی زراعی وباغی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …