دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

۲۰ صنعتگر اشتهاردی در راس ورزش این شهرستان قرار دارند

کامران ظهیری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: یکی از مهم ترین برنامه های در اشتهارد این بوده و هست که با توجه به کمبود زیر ساخت های ورزشی این شهرستان و وجود صنایع بزرگ بتوانیم از این ظرفیت برای توسعه ورزش شهرستان بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته ۲۰ صنعتگر در راس هیات های ورزشی شهرستان و ۱۰ صنعتگر دیگر نیز به عنوان هیات رییسه مشغول به فعالیت هستند.

ظهیری ادامه داد: این در حالی است که اگر بومی بودن اشتهارد این اجازه را به من می داد این امکان وجود داشت که ۴۸ هیات ورزشی در راس مدیریتی از صنعتگرها استفاده می کردم.

وی خاطر نشان کرد: با در دست گرفتن ورزش اشتهارد  توسط این صنعتگران امروز شاهد پیشرفت ورزش در بسیاری از رشته ها از جمله هندبال هستیم که شاهدیم تیم لیگ برتری بانوان ما امروز در حال تمرین برای حضوری قدرتمند هستد.

رییس ورزش و جوانان اشتهارد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صنعتگران وظیفه ای برای توسعه ورزش ندارند و در واقع لطف آنها شامل حال ورزش شهرستان و استان شده افزود:صنعتگرانی در شهرک مستقر هستند که به ما اعلام کرده اند که به دنبال آوردن تیم لیگ برتری برای استان هستند، ما نیز به هیات فوتبال اعلام کرده ایم که با فدراسیون هماهنگ شوید تا ما بتوانیم این ظرفیت را به البرز بیاوریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …