یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مدیرکل جدید زندان‌های استان البرز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از دادگستری البرز؛ جواد یاوری در مراسم معارفه مدیر کل جدید زندانهای استان البرز اظهار داشت: در مورد محکومان مالی به لحاظ حضور موقت ایشان نمی‌توان برنامه های اصلاحی و تربیتی را اعمال کرد و انتظار از مدیر کل جدید این است که ضمن فعال کردن واحد مددکاری برای پیگیری پرونده متهمان بلاتکلیف، در زمینه استفاده از ظرفیت نهادهای حمایتی نظیر ستاد دیه و انجمن نیکوکاری برای کمک به محکومان مالی اهتمام نماید.

وی افزود: اما در مورد محکومان کیفری، زندان باید وظیفه اصلی خود یعنی اصلاح و تربیت را مورد توجه جدی قرار دهد به نحوی که زندانی پس از پایان محکومیت به آغوش جامعه بازگردد و مرتکب تکرار جرم نشود.

معاون نظارت بر زندان‌های استان البرز با بیان اینکه حفظ کرامت زندانیان یکی از مباحث مورد تاکید رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان است و باید برخورد با زندانی توام با حفظ شخصیت و کرامت وی باشد، گفت:  انتظار می رود مدیر کل جدید این موضوع ضروری را سرلوحه خود قرار دهد.

 در ادامه این مراسم محمود ضیایی‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندانها با اشاره به کارنامه درخشان آقای چهارمحالی برای ایشان در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

وی همچنین از مسئولان استانی درخواست کرد در زمینه انتقال زندان‌های رجایی شهر و قزلحصار به استان تهران، به سازمان زندان‌ها یاری کنند.

در پایان این مراسم، پس از اعلام برنامه های مدیرکل جدید، از زحمات فرهاد بهرامی سرپرست سابق اداره کل زندان‌های استان البرز تقدیر و  چهارمحالی رسما به عنوان مدیرکل جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

 به گزارش تسنیم چهارمحالی پیش از این سابقه مدیریت ندامتگاه تهران بزرگ را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …