یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

عملیاتی شدن طرح‌های در دست اقدام باعث تقویت امید در دل مردم می‌شود

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مجموعه اقدامات و پیگیری‌ها برای به ثمر رسیدن طرح‌های عمرانی در استان خوشحال‌کننده بوده و نسبت به تخصیص بودجه‌ به پروژه‌های بزرگ منطقه از جمله راه، حمل و نقل و سوخت ابراز امیدوری کرد.
وی رسیدگی به مشکلات فوری مردم را همزمان با توجه به پروژه‌های کلان مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای پروژه‌ها صرفا به بودجه‌های دولتی اکتفا نشود و از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین لزوم جانمایی و مرکزیت پیدا کردن برخی نقاط برای اسکان مردم و پرهیز از پراکندگی‌های بی مورد که به حاشیه نشینی در استان دامن می‌زند، را جزء موارد مهم دانست.
در ابتدای این نشست منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به ضرورت تامین منابع برای پروژه‌های استان، مصوبات سفر اخیر رییس جمهوری به استان و در ادامه جلسه پیگیری با حضور معاون اجرایی رییس جمهوری از جمله تخصیص اعتبارات مناسب برای پروژه‌های راه، شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان، چاه‌های ژرف و امور مربوط به مرزنشینان و پیله‌وران را خوب ارزیابی کرد و نسبت به مشارکت اندک بخش خصوصی در حوزه زیرساخت در استان ابراز گلایه کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …