جمعه , 10 فروردین 1403

وزیر آموزش و پرورش در کرج: طرح “امنیت غذایی” ویژه ۳ میلیون دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار و محروم احیا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، «یوسف نوری» در مراسم آغاز طرح بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان و تجلیل از معلمان که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در مدرسه اسدی لاری کرج برگزار شد، اظهار داشت: تغذیه دانش‌آموزان در مناطق کم‌برخوردار، مرزی، روستایی و عشایری در چند سال گذشته حذف شده بود.

وی افزود: با تلاش دولت و مجلس و اعتبار تخصیص‌یافته برای طرح بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان، امروز توانستیم به صورت نمادین در استان البرز و منطقه محمدشهر کرج و استان سیستان و بلوچستان این طرح را مجدداً احیا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از ابتدای سال تحصیلی جدید برای مناطق کم‌برخوردار هفته‌ای دو روز با همکاری خیّرین، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) این طرح اجرا می‌شود، بیان کرد: طرح بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان برای سه میلیون دانش‌آموز در نظر گرفته شده است و انتظار داریم با کمک‌های بیشتر نهادها به 5 میلیون نفر برسد.

نوری با اشاره به اینکه این کار تغذیه دانش‌آموزان را در موقعیت‌های بهتر قرار می‌دهد، تصریح کرد: بودجه این طرح برای سال تحصیلی 1401-1402، حدود هزار و 150 میلیارد تومان است اما با کمک نهادها نیز این عدد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/س/؛

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …