پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۹۷ میلیارد ریال برای بهسازی شبکه برق ۱۰ روستای استان مرکزی اختصاص یافت

” علی اکبر کریمی ” شامگاه شنبه در خصوص افتتاح بهسازی شبکه برق روستای عقیل آباد به ایرنا گفت: اعتبار مورد نظر برای بهسازی و تقویت شبکه توزیع برق ۱۰ روستای عقیل آباد، مرزیجران، امرآباد، گیلی، چشمه خورزن، مشهد میقان، خیرآباد، شهرجرد، قانیاروق و نمک کوه تخصیص یافته است.
وی تاکید کرد: جابه‌جایی پایه‌ها، اصلاح روشنایی معابر، اصلاح شبکه‌های سیمی فرسوده با تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در طرح بهارستان مدنظر ویژه قرار می‌گیرد.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بهره‌گیری از منابع و اعتباراتی که در بودجه سالانه در این راستا پیش‌بینی می‌شود، و با پیگیری اینجانب از شرکت توانیر این میزان اعتبار  در راستای رفع مشکل جابجایی تیرهای برق در روستاها و برخی شهرها تزریق شده است.
کریمی تصریح کرد: در قالب طرح بهارستان با تعامل و همکاری شرکت توزیع برق استان، بیش از هزار تیر برق  برق جابه جا شده و در این زمینه مشکل عمومی عمده روستاها رفع شده است.
 وی اظهار داشت: با اجرای طرح‌های هادی، تیرهای برق وسط معابر قرار می گیرد که مخاطراتی برای مردم به همراه دارد که پیگیری لازم در این خصوص انجام شد.
 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در تبصره ۱۳ قانون بودجه بند” ز” تسهیلات ویژه‌ای در این راستا پیش بینی شده که می‌طلبد در سال جاری پیگیری جدی‌تری داشته باشیم تا اعتبارات مربوطه در خصوص جابه جایی تیرهای برق و بهسازی شبکه‌های برق در روستاها تقویت شود.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …