شنبه , 15 اردیبهشت 1403

علمای مشهد توهین به ساحت اهل بیت (ع) را محکوم کردند

در این بیانیه که در کانال مجازی آیت الله سید جعفر سیدان منتشر شده آمده است: در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) خبر جسارت مجدد به بیت و خاندان عصمت و طهارت (ع) موجی از اندوه و غم را در دلهای شیعیان و ارادتمندان این خاندان پاک ایجاد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: فردی که به برکت نظام ولایی ایران اسلامی و با بهره بردن از امنیت حاصل از خون هزاران شهید، فرصت تبلیغ آزادانه عقاید خود را پیدا کرده است به جای آنکه قدردان این نعمت بوده و در راستای پاسداشت حرمت ولی نعمتان خود گام نهد، پاک ترین نسل بشر از آدم تا خاتم را مورد جسارت و هتک حرمت قرار می دهد، گویی این فرد هتاک که پیش از این نیز دهان به توهین و بدگویی باز نموده و به شیعیان و محبان ائمه اطهار (ع)جسارت روا داشته توهم نموده است که خویشتن داری تربیت یافتگان مکتب اهل بیت (ع) از سر ضعف و ناتوانی یا سستی ایمان آنان است حال آنکه این فرو بردن بغض به سان مولای مظلومان امیرالمومنین علی (ع) جهت حفظ و تامین مصالح کلان اسلام و مسلمین است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امضا کنندگان این نامه ضمن عرض تسلیت به پیشگاه بقیه الله (عج) از مسوولان مربوطه انتظار دارند با برخورد با این فرد باید به گونه ای رفتار نمایند تا زمینه تکرار چنین اقداماتی توسط هیچ فرد یا جریانی فراهم نشود.

آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، آیت الله سید جعفر سیدان، شیخ مهدی و شیخ محمد مروارید از جمله امضاکنندگان این بیانیه هستند.
مولوی محمدحسین گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر، در خطبه های نماز جمعه ۱۹ آذر ماه در خصوص اهل بیت (ع) مطالبی را مطرح کرده که با واکنش علمای اهل سنت نیز مواجه شد. دفتر این مولوی در بیانیه ای اعلام کرد سخنان مولوی گرگیج تحریف شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …