سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

باند سارقان منازل مناطق شمالی کرج منهدم شد

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به دستگیری سارقان منازل شمالی کرج اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل پی در پی در مناطق عظیمیه و حسن آباد کرج با روش‌های بالکن روی و تخریب قفل در یک بازه زمانی کوتاه، بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه بیانگر این بود که 2 جوان با استفاده از 2 خودروی تیبا و پراید ابتدا منازل خالی از سکنه را شناسایی و در ساعات پایانی شب با شیوه‌های بالکن روی و تخریب قفل وارد منازل شده و اقدام به سرقت اقلام با ارزش از قبیل طلاجات، لوازم تزئینی و منزل می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی-پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل را در یکی از سرقت ها مشاهده کرده و با تحت نظر قرار دادن او متوجه شدند که نامبرده به همراه یکی از دوستانش سرقت های اخیر را انجام داده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات، کارآگاهان وارده عمل شده و در 2 عملیات جداگانه هر 2 متهم را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به 15 فقره سرقت منزل اقرار کردند، گفت: در این زمینه 2 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه سارقان به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، از شهروندان درخواست کرد با تجهیز ساختمان‌های خود به دوربین مدار بسته احتمال به سرقت رفتن اموالشان را کاهش دهند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …