پنجشنبه , 30 فروردین 1403

همکاری ناجا برای گشودن یک گره ترافیکی در کرج

علی آرایی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا  با اشاره به اینکه روند اجرایی طرح تعریض بلوار ارم به‌سرعت در حال پیگیری است، گفت:  عملیات عقب‌نشینی دیواره و سازه ضلع غربی پایگاه هوایی ناجا مهرشهر انجام شد.

وی به اهمیت عقب‌نشینی دیوار پایگاه هوایی ناجا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: این اقدامات طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با معاونت مهندسی کل ناجا و فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز صورت گرفته است.
شهردار منطقه سه کرج به بازدید و جلسات متعدد با فرمانده معاونت مهندسی ناجا و فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با شهردار کلانشهر کرج اشاره کرد و گفت: این مهم با حمایت‌های اعضای شورای شهر محقق شده است.

آرایی ضمن تشکر از همراهی و همدلی فرماندهان ناجا که دلسوزانه برای اجراشدن این پروژه نهایت همکاری را داشتند، افزود: تعریض این بلوار در روان سازی ترافیک مهر شهر تأثیر بسزایی دارد.
وی تحقق این مهم و تکمیل این پروژه را باعث آرام‌سازی ترافیک و امنیت جاده‌ای دانست و گفت: با توجه به اینکه بلوار ارم به‌عنوان شریان اصلی ورود و خروج شهر در حوزه جنوب غربی محسوب می‌شود، تملک و آزادسازی این محور باهدف سهولت دسترسی شهروندان در حال پیگیری است.

اجرای پروژه تعریض بلوار ارم به‌عنوان یکی از طولانی‌ترین شریان‌های شهر که باعث ایجاد ترافیک در محدوده اصلی مهرشهر شده از اولویت‌های مناطق سه و چهار است که طبق برنامه‌ریزی و در حال انجام است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …