یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دستگیری باند کلاهبرداران هزار میلیاردی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باندی که به بهانه خرید و فروش مسکن و خودرو هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

دستگیری باند کلاهبرداران هزار میلیاردی در البرزبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ سردار “عباسعلی محمدیان” گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها تحت عنوان مشارکت در خرید و فروش مسکن و خودرو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان نظرآباد مشخص شد متهمان با ارائه پیشنهاد به مال باختگان مبنی بر مشارکت در ساخت و ساز مسکن و خرید و فروش خودرو به این طریق از افراد کلاهبرداری کرده اند.

سردار محمدیان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در استان تهران و البرز شناسایی و هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ نفر از شکات شناسایی شده اند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های ماموران به کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مجرمان و هنجارشکنان امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …