دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

میزان آزاد سازی اراضی کشاورزی و ملی البرز ۲۱ درصد افزایش یافت

حسین فاضلی هریکندی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ افزود:  ۶ هزارو۹۷۴ هکتار اراضی تغییر کاربری یافته استان البرز  طی ۹ ماه گذشته آزاد سازی شده که ۹۲۴ هکتار آن مربوط به شهرستان ساوجبلاغ بوده است.

رییس کل دادگستری استان البرز به پرونده‌های بزرگ  قضایی در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت:  فروش بدون اختیار ۷۳۹ واحد مسکونی و اخذ بیش از ۹۳ میلیارد تومان از مردم توسط شرکت روماک  از جمله پرونده های قضایی در این شهرستان است که مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد:  پرونده فروش خودرو با ۹۰۰ شاکی و ۱۴۵ میلیارد تومان دریافتی از مردم  از دیگر پرونده های قضایی در شهرستان ساوجبلاغ است .

فاضلی هریکندی بیان داشت: امسال  با تلاش و زحمات همکاران قضایی ۱۳ درصد پرونده‌ها در ساوجبلاغ مختومه شده است.

فاضلی هریکندی با اشاره به سوابق متعدد رییس جدید دادگستری شهرستان ساوجبلاغ، بر برقراری ارتباط و تعامل خوب با همکاران برای خدمت به مردم، حفظ استقلال قضایی، همدلی و همراهی دوسویه، تکریم ارباب رجوع و مقابله با تغییر کاربری اراضی تاکید کرد.

امام جمعه شهرجدید هشتگرد در این آیین مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی را لطف و برکت  الهی دانست و تصریح کرد: مسوول ولایتمدار باید ضمن پرهیز از تندخویی ، انتقادپذیر و خیرخواه مردم باشد ضمن آنکه بیت المال را خیرخواهانه در بین مردم تقسیم نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید صفدری ضمن قدردانی از رییس دادگستری  سابق ساوجبلاغ ، افزود: انتظار می رود زمینه برای اسکان مردم در شهر جدید هشتگرد فراهم شود.

فرماندار  ساوجبلاغ ضمن قدردانی  از نگاه ویژه دستگاه قضایی به این شهرستان اظهار داشت: ساوجبلاغ نیازمند نگاه ویژه و زیرساخت، امکانات و تجهیزات است.

مهدی مهرور با اشاره به ساخت و سازهای مجاز و غیر مجاز در شهرستان ساوجبلاغ گفت: این ساخت و سازها تهدیدهایی همچون افزایش اتباع بیگانه، افزایش چاه غیرمجاز و امثال آن برای شهرستان در برخواهد داشت.

وی از شرکت عمران شهرجدید هشتگرد خواست به تعهدات خود در خصوص تعاونی‌ها و مساکن مهر عمل کرده تا هر چه سریع تر مشکلات مرتفع گردد.

در این مراسم از زحمات احمد نوروزی قدردانی  و مهدی محمدی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان ساوجبلاغ معرفی شدند.

احمد نوروزی رییس سابق دادگستری  به عنوان معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان البرز منصوب شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …