چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

تضعیف تیم مذاکره کننده هسته ای خیانت به کشور است

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: برخی در فضای مجازی و مطبوعات تیم مذاکره کننده را خشن و ضعیف می دانند که این اقدام حرکت در مسیر دشمنان است .

وی ادامه داد:  این افراد ناراحت هستند که چرا تیم مذاکره کننده مانند تیم قبلی وادادگی نمی کنند و باج نمی دهند؛ همچنین  این افراد با صراحت و وقاحت گفته اند برای رضایت آل سعود، برجام موشکی و منطقه ای را قبول کنید.

حسینی گفت : از سوی دیگر آمریکا و اروپا با تحریم اقتصادی و تهدید نظامی به ملت فشار می آورند ضمن آنکه عوامل بیگانگان در داخل با دشمنان همسو حرکت می کنند.

امام جمعه شهرستان فردیس یادآور شد: هجمه به شورای نگهبان با هوچی گری و جنجال تبلیغاتی به نام جمهوریت، فریب و خیانت است، بعضی ها که نامه پراکنی می کنند تصور باطل شان این بود که مادام العمر باید خاندان آنها در حکومت باشند، بعضی ها هم با ژست دفاع از جمهور و شورش علیه جمهوریت به این نهاد انقلابی و اسلامی می تازند.

حسینی افزود: ما مدعی عصمت شورای نگهبان نیستیم اما دفاع از جمهوریت و دفاع از رای مردم از سوی کسانی که با اسم رمز تقلب در کشور اغتشاش و فتنه گری کردند چه معنی دارد؟، البته خودشان با وقاحت تمام گفتند، انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است که مردم بصیر و انقلابی در نهم دی ماه به فتنه گری آنها پایان دادند.

وی اظهار داشت: ایران قوی راهکار اصلی خنثی سازی فشار و تهدید و تحریم دشمنان است، دشمنان پایگاه و جایگاه قوی در این کشور داشتند ، دستشان از تاراج کشور قطع شد، زخم خوردند لذا تهدید و تحریم می کنند، برای تسلیم سازی فشار اقتصادی و تبلیغاتی می آورندکه  راهکار آن  مقاومت و قوی شدن است.

حسینی گفت: مقاومت در برابر دشمن به نفع ملت و کم هزینه تر است نه آنکه از جیب ملت باشد، البته سازش در برابر دشمن هزینه دارد و هزینه آن از مقاومت بیشتر است، اما راهکار اصلی ایران قوی است از جهت اقتصادی، علمی، فرهنگی ، صنعتی و نظامی است؛ این حکم قرآنی است تا می توانید از هر جهت خود را قوی کنید.

امام جمعه فردیس خاطر نشان کرد: متاسفانه دست های پیدا و پنهان به شیوه های مختلف برای حساستیزی تلاش می کنند؛ مقام معظم رهبری حدود ۲۰ سال پیش فرمودند:« سیاست امروز استکبار، سیاست اندلسی کردن ایران است، اروپایی ها وقتی خواستند اندلس را از ایران پس بگیرند، اقدامات بلند مدتی برنامه ریزی نمودند، آنها به فاسد کردن جوانان پرداختند.»

وی توضیح داد:  دشمنان در  فضای مجازی فرهنگ تهیج شهوت، ترویج بی بندی و باری و بی غیرتی به راه انداخته اند تا جوانان ما را تحت تاثیر رفتارهای شیطانی خود قرار دهند که باید هوشیار بود ضمن آنکه بودجه فرهنگی باید تقویت شود.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …