چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

جهاد سلامت و خدمت رسانی در کرج اجرا شد

مصطفی حمزه زاده روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از نیازهای اصلی محرومان دسترسی رایگان به خدمات درمانی و بهداشتی است که کمک به بیماران نیازمند از ماموریت های قرارگاه فرهنگی جهادی تواصی مرکز افق آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر به شمار می رود.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح ویژه افرادی است که شرایط مالی، محیطی و خانوادگی مناسبی ندارند و در انتظار کمک های هر چند ناچیزی هستند تا بتوانند زندگی بهتری را تجربه کنند.

وی گفت: این قرارگاه با تامین هزینه بیماران و بی تفاوت نبودن نسبت به درد و رنج دیگران، شرایطی را فراهم می کند تا بیماران رنجی جز بیماری نداشته باشند.

حمزه زاده افزود: برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند بر لب بیماران نیازمند می تواند زیباترین مصداق همدلی برای مشارکت کنندگان باشد.

وی تصریح کرد: جهاد سلامت امروز با حضور گروه های جهادی پزشکی قرارگاه تواصی با ظرفیت ویزیت رایگان ۲ هزار نفر در ۱۵ گرایش تخصصی حوزه سلامت و خدمات اجتماعی انجام شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج یادآور شد که همچنین این جهاد مقدس با همکاری گروه های جهادی، خیرین و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز اجرا می شود که ضمن ویزیت و مشاوره رایگان، اقدام به تامین داروی رایگان برای ولی نعمتان انقلاب می کنند.

حمزه زاده خدمات رایگان این قرارگاه را شامل مامایی، داروخانه، تزریقات، چشم پزشکی، دندانپزشکی، پزشک عمومی، غربالگری چشم و گوش، روانشناسی، مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده، مشاوره کار و فناوری، غرفه بازی و سرگرمی کودکان و میز خدمت با حضور مسوولین استان برشمرد.

جهاد سلامت و خدمت رسانی در طی ایام سوگواری فاطمیه در پنج بقعه متبرکه استان البرز برگزار خواهد شد و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سه) با حضور ۱۵ پزشک متخصص در بقعه متبرکه امامزاده محمد (ع) حصارک کرج برگزار خواهد شد.

در ۴۵ بقعه متبرکه استان البرز ویژه برنامه هایی در سوگواره یاس نبوی برگزار خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …