جمعه , 7 اردیبهشت 1403

بیمارستان امام خمینی کرج کمک حال درمان کووید۱۹ شود

دکتر محمد فتحی بامداد شنبه اعلام کرد که با توجه به اینکه سهامداران اصلی بیمارستان امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمان همیاری شهرداری های استان البرز  بوده و  متعلق به دانشگاه  پزشکی نیست اما مکاتبات و پیگیری های لازم با مقامات استان  برای اینکه بتوانیم از ظرفیت درمانی این بیمارستان در جهت ارائه خدمات  به بیماران مبتلا به کرونا استفاده کنیم، انجام شده است.

وی بیان داشت : امیدواریم موانع قانونی این مجموعه بیمارستانی  با همت مسوولان مربوطه رفع شود تا این بیمارستان نیز به عنوان پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی استان استفاده شود.

فتحی گفت : تاکنون دانشگاه  علوم پزشکی البرز با تمام ظرفیت تخت های بیمارستانی و کادر درمانی خود به حول قوه الهی توانسته خدمات مطلوبی را به بیماران عزیز و مراجعین داشته باشد علیرغم اینکه موج پنجم بسیار شدیدتر از موج های قبلی بوده  امادر خدمات دانشگاه خللی به وجود نیامده  است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار داشت :   اضافه شدن فضای درمانی بیمارستان امام خمینی (ره)  در شرایط کنونی بیماری کووید۱۹ حتی به صورت موقتی  بسیار موثر خواهد بود  و  طی مکاتبه ای که دانشگاه با استانداری البرز در این خصوص  انجام داده و  پیشنهاد شده است تا در صورت نیاز و تا زمان فروکش شدن  بیماری در استان، بیمارستان امام خمینی (ره) با تمام تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی به صورت موقت در اختیار دانشگاه قرار بگیرد. 

وی ابراز امیدواری کرد با در اختیار گذاشتن این بیمارستان به دانشگاه  علوم پزشکی البرز تا فروکش شدن موج پنجم بتوان  به مدیریت هر چه بهتر تخت های بیمارستانی کمک کرد. 
وی تاکید کرد : نیروهای بهداشت و درمان بیش از ۱۷ ماه است که در حال مبارزه بی امان با بیماری کووید۱۹  در استان هستند و اکنون در موج پنجم کرونا و سویه جدید دلتا فشار و سختی زیادی را متحمل می شوند. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد:  امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این بیمارستان به صورت قانونی رفع شود  و مردم استان بتوانند از ظرفیت درمانی این بیمارستان  مثل گذشته بهره مند شوند.

مسوولان استان البرز این روزها در حال تصمیم گیری برای تعیین تکلیف مالکیت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره) کرج کرج هستند.

اکنون سه شهرستان تابعه البرز قرمز تیره ، سه شهرستان قرمز و یک شهرستان نارنجی کرونایی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …