یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار : زیر ساخت های البرز متناسب با رشد سریع جمعیت آن نیست

مجتبی عبداللهی  روز شنبه در دیدار با ائمه جمعه استان البرز در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج افزود:  برای توسعه پایدار استان البرز ، رسیدگی به مناطق محروم و کسب رضایتمندی مردم  با تمام توان در تلاش هستیم .

وی ادامه داد: احیا و راه اندازی آرامستان های محلی باید در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات مردم در این حوزه حل شود.

عبداللهی گفت : همواره با علما و مراجع ارتباط تنگاتنگی داشته ام و از این ظرفیت بهره برده ام زیرا  ائمه جمعه و جماعت در بطن جامعه بوده و از بسیاری موضوعات عمومی مطلع هستند.

وی تاکید کرد: به طور قطع با روحیه تعامل و هم افزایی که در خود سراغ دارم از تمام ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی استان البرز  برای نیل به رضایتمندی مردم استفاده خواهم کرد.

عبداللهی افزود: اکنون مردم به امید و نشاط اجتماعی نیاز دارند  که باید برای تحقق آن تلاش کرد.

وی بیان داشت: امید است که با همدلی و تلاش جهادی و علمی شبانه روزی با بهره گیری از خرد جمعی، تحول همه جانبه در استان البرز برای مردم مشهود و ملموس باشد.

استاندار البرز افزود: حضور در نماز های جمعه تمام مناطق استان البرز را در دستور کار قرار داده ام و در این میان با مردم نیز دیدار و گفتگو خواهم داشت بطوریکه علاوه بر این سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم را در برنامه دارم و این امر را از تمام فرمانداران و دستگاه های اجرایی نیز خواسته ام.

در این نشست، ائمه جمعه استان البرز از دیدار های مردمی و حضور استاندار  در نماز های جمعه و حضور در نقاط محروم این استان تقدیر کردند.

 استان البرز  دارای  ۱۵ مصلا و مکان نماز جمعه است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …